Middagsgäster ikväll=)

Marknaden har varit trevlig:) I torsdags gick jag med dennis, martin, martins flickvän och även sanna en stund. Sen i fredags kom Alexandra Busetto hit och käkade middag sen gick vi ner på marknaden en runda och när vi kom tillbax satt Dennis och Philip och spelade kort och drack sprit..så vi joinade dom i kortspelandet. Sen kom även en kompis till philip och jessika kom oxå senare. Tillslut efter några rundor skitgubbe gav jag upp för dom andra va så fulla så dom bara fuskade och tramsade hela tiden haha! Alexandra fick spel på philip hela tiden för han va i en annan värld varenda gång det va hans tur.. Men det va skoj ändå:)
Igår blev det NovaLund och Malmö med Dennis, Philip och Jessika. Jag och dennis fick köpt vår efterlängtade lampa till vardagsrummet som äntligen fanns i affären. Sen köpte jag en tröja till mig själv och även lite kläder till bebisen. Tycker att det är dags att börja köpa lite kläder nu..har dragit ut på det ett tag för att jag tyckt det varit för tidigt men nu är jag snart i vecka 30 och snart står vi där med bebis och inga kläder hehe! Köpte en söt overall i nalle tyg, två bodies och tre par strumpor. Allt ser väldigt neutralt ut imed att jag inte vågar köpa blått än hehe! Tänkte lägga upp lite bilder här på kläderna och även en magbild nu i vecka 29.
Imorn är det dags för det tredje och efterlängtade ultraljudet:) Ska vara på mödravårde klockan åtta och sen efter det är det dags för jobb, börjar klockan tio och det gör även Dennis. Längtar efter att få se vår bebis igen!!:)
Idag kommer Pappa och Lumi på middag, dom ska vara här vid fyra. Vi ska bjuda dom på tacos.. Jag och dennis har redan gjort all sallad och tillbehör så vi slipper stå och göra det när dom är här. Sen har jag även bakat kladdkaka och muffins, jag är riktigt huslig:-P
Ne nu ska jag lägga upp dom bilderna sen blir det nog en promenad med brandie så hon håller sig lugn ikväll hehe!







Kommentarer
Postat av: Becca

va söta kläder :)

2008-07-20 @ 20:52:10
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: naddie.

vad fin mage du har! :)

2008-07-20 @ 21:13:18
URL: http://nadd
Postat av: Anonym

2008-07-20 @ 21:13:33
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0