Ledig!

Nu har jag snart varit ledig i två dagar..gud va tiden går snabbt:S Dags att jobba imorn igen.
Igår hände inget speciellt alls, riktig slappe dag.. På kvällen körde vi till flygrakan en stund och tittade på motercyklar:-P Träffade Jenny och Kim där och snackade med dom en stund.
Kan inte fatta att jag lyckades sova till tjugo över nio idag..Brukar inte kunna sova en minut över åtta! Men skönt var det=)
När jag låg i sängen imorse när jag vaknat så var det krig i min mage eller nått:-P Bebisen sparkade konstant hela tiden en bra stund, mysigt=) Men det känns en aning konstigt oxå:S hehe!
Ne jag får väll ta och hoppa in i duschen och göra mig klar.. Ska träffa sanna sen och fika=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0