Inget roligt...

Har inget roligt att berätta just nu... Händer inte så mycket. Jobbar och sen när jag kommer hem är jag oftast skit trött och orkar inte göra ett skit! Det värsta är att jag känner inte för att göra något, jag känner hela tiden bara för att gå och lägga mig och sova och vakna när jag är glad igen. Är väll inne i en deppig period just nu.. Hatar att känna mig ledsen och trött hela tiden! Hoppas det blir bättre snart. Kanske blir kul imorn för då är vi bjudna in till dennis mamma på kräftskiva eller va det på lördagen?:S Hmm jaja nån av dagarna. Och sen nästa vecka kommer jusse ner och då ska hon sova här en natt och vi ska bara umgås och ha skoj som vi brukar tillsammans:)
Nu har man lite mer än två veckor kvar att jobba sen är det slut! Jag lär ju få spring i kroppen av att inte jobba på en och en halv månad, bara vara hemma.. Men sen kommer ju den lille och då lär jag väll ha och göra förhoppningsvis:)

Igår badade jag brandie i trädgårdsslangen:-P Hon blev sur för vattnet va ganska kallt hehe! Men efteråt tyckte hon det var riktigt skönt att få vara sval en stund:) Jag kunde ju inte duscha henne i duschen för där är så trångt plus att jag för svin ont i ryggen av att stå och böja mig ner så länge. Så det fick bli i trädgården med lite hjälp av eva till att shamponera in henne och så. Men ren och fin blev min lilla ängel:)

Idag blir det jobb till tre, sen ska jag köra til jysk om jag orkar.. Ska köpa en sån här rese-spjälsäng till den lille. Eva ville betala en sån till oss så hon kunde ha den inne hos sig sen när hon ska passa han och den är även bra att ha om vi alla tre ska sova borta nån gång. Så om jag känner för det ska ajg dit och köpa den. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Dennis jobbar till åtta.. Det är aldeles för varmt att sätta sig i bilen och köra till ystad och hälsa på therese.. Bil utan AC är piss! Kaske kan fråga sanna om hon vill cykla en sväng så man får rört lite på fläsket:-P

Ne nu ska jag släppa ut vildhunden och gå och göra mig i ordning och sen cykla till jobb!

Älskar min Dennis för att han alltid förstår! Du är den bästa!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0