Ikea-shopping:)

Kom precis hem ifrån Ikea, ledig idag så det blev en tur dit med eva och valle. Köpte massa saker som behövs till den lille: underlakan, påslakan+örngott, spjälskydd, en söt blå filt, skötdyna+överdrag, en mobil att hänga i taket ovanför sängen med söta fiskar, ett gulligt gosedjur som matchade sängkläderna:-P, och tre små söta färgglada tavlor. Så det blev lite fixat idag. Lakan och sånt är ju sånna viktiga grejor som du måste ha när bebisen kommer och jag vill inte riskera att stå utan allt det om den skulle bestämma sig för att titta ut lite tidigare än planerat. Sen köpte jag även äpplekaka ute i kiosken för den är så jävla god! Så nu har jag äpplekaka hemma för ett tag framöver:-P
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Dennis är väll hemma vid halv fem idag. Får väll lägga mig i solen en timme.. Egentligen vill jag inte sola för jag vill inte riskera få sånna fula pigmentsfläckar!..men sen samtidigt vill jag inte se ut som ett spöke iheller. Så jag håller mig till en liten stund i solen åt gången:)
Nä nu blev jag nog lite sugen på äpplekaka med vaniljsås, mums! Ja det får det bli! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0