Go morron!

Sitter här och försöker dra ut lite på tiden.. Börjar jobba kvart över åtta så jag ska inte cykla försen åtta och nu är klockan tio i åtta:-P Så drygt att vara tidig tycker jag. Trött är man oxå..varför fattar jag inte för jag gick och la mig halv nio igår, helt sjukt! Men men...
Igår hände inte så jätte mycket, jobbade och när jag kom hem satte vi upp lite gardiner och lite sånt. Sen gick vi en promenix med brandie. Och idag vet jag inte vad som händer, är väll hemma vid halv fyra så vi får se vad man kan hitta på med idag. Så skönt att Dennis har semester nu=)
Imorn eller på torsdag kommer kanske Busetto och hälsar på mig=) Hoppas det!
Sen ska jag fika med sanna nån dag snart oxå. Hon och Daniel va här i förrigår och fikade, eller ja jag och sanna fikade och han och dennis kollade på film:-P Men jag och sanna har undrat en sak ett tag nu, hur gör man kaffe koffeinfritt? Så vi skickade ett sms till 118100:-P Jävla dålig servic dom har! Fick tillbaka ett svar typ ett dygn senare haha! Tänk om jag verkligen ville veta det just då och inte ett dygn senare..men men.

Ne nu ska jag ta och bege mig till jobb. Sen är jag ledig i två dagar, najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0