Denna dag..

Börjar detta inlägg med att svara på mina kommentarer=) Emma: Ne klart jag inte ska glömma din fest. Vi ska kolla upp datumet och så ska jag prata med dennis för det är ju ändå en bit och köra och jag kör inte ensam:-P Men det löser sig nog=) Fint guldigt kuvert jag fick i brevlådan;-)  Och Anniken: Jag tycker det är jätte skoj att du intresserar dig=) klart du ska få följa min växande mage ändå, jag lägger upp lite bilder då och då här på bloggen=)
Skoj att ni kommenterar!=)

Idag har man jobbat hela dagen lång. Sen när man kom hem så var det in och tittade till Dennis i lägeheten där han höll på att spackla och ha sig:-P Sen byggde vi ihopa trädgårdsmöblerna och satte dom på vår uteplats, och även våran nya grill som vi fick av Dennis pappa i inflyttningspresent=) Sen upptäckte vi att vi nog ville ha sex stolar till bordet istället för fyra..så det va snabbt iväg till boolsson och köpa två stolar till och även två dynor till.
Just nu är dennis inne i lägenheten och slipar och imorn-kväll blir det tapetsering. Under dagen imorn ska möbler bäras in men då jobbar ju jag så när jag kommer hem blir det till att packa upp lådor=) Så jag skriver nog inte imorn i alla fall.
Annars har det väll inte hänt så mycket mer spännande, tycker väll det räcker med spänning nu ett tag framöver:-P Vill bara flytta nu och få ordning på allt så man kan börja komma tillbaka till sina vanliga rutiner igen.

Ne jag får väll hoppa in i duschen och sen besöka kudden...eller ja i alla fall sängen och glo på tv en timme eller två:-P

Kommentarer
Postat av: GuppyFisk

Ja, visst var kuvertet fint? :D Från början var ALLA kort handskrivna med guldpenna på svart papper. Men Så bestämde vi oss för att ha festen någonannanstans & då orkade jag inte skriva om alla förhand igen :P

Hursomhelst.. Hoppas det går bra för er med flytten nu.. Tänker på er, & jag hoppas att vi ses snart :)

Puss & Kram <3

2008-07-01 @ 20:17:32
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se
Postat av: Anniken

Vad snällt! Och om inte annat så ses vi väl på nån fika i stan eller något. Brukar ju bli så :)

Du, sen vårt snack om namn så har jag gått och funderat typ jätteofta, och idag kom jag på att Fabian är väldigt fint. Hur går det med namnförslagen?

Bara kul att kommentera, vet ju själv hur glad man blir av kommentarer och ännu roligare är det att du svarar på dem :)

Ha det så bra!

2008-07-03 @ 15:47:14
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0