Wonderful!

Helt underbart att Theo sover hela nätter nu=) Imorse fick jag sova ända tills sex! Så härligt! Alla är helt chockade att han redan sover hela nätter.. Men antar att jag och Dennis skapat världens snällaste och underbaraste Theo♥ Sen på dagarna är han ju mest vaken, han sover kanske samanlagt två-tre timmar mellan 05.00/06.00-20.00/21.00 Så det är ju inte så konstigt att han sover hela natten när han är uppe och busar hela dagen.
Han började ju le för nån vecka sen och nu ler han jätte ofta! Han har fiskar som hänger ovenför skötbordet och dom ligger han och ler åt och typ"pratar med" och sen emellanåt låter han riktigt högt och hela han sprattlar och ler, mysigt=) Han har även kunnat stå på benen i nån veckor, man måste ju hålla han under armarna men han står med benen helt raka och håller kroppen uppe! Det har nog kunnat i tre veckor ungefär.. Men dom på BVC säger ju att han är väldigt stark (efter hans mamma juh haha! eller inte=P) När han ligger på magen i soffan eller på mitt bröst/mage så reser han huvudet så mycket att hela bröstet på han är i luften, så det dröjer nog inte länge innan han kravllar på golvet=P Han kan ju redan åla sig fram i soffan den lille glytten.
Så nu fick ni lite Theo-info haha!

Något annat som dock inte är speciellt wonderful är min hals..har så fruktansvärt ont i halsen, usch! Har visserligen haft ont till och från i flera veckor men idag gör det riktigt ont! Kan det inte bara bryta ut eller försvinna! Hatar vinterns alla sjukdommar och basiller!!!

Ikväll blir det matlagning när dennis kommer hem, vi ska göra biffar, potatis och brunsås MUMS!

Nu sitter Theo och blir riktigt förbannad i babysittern här för att han inte får nån uppmärksamhet! Så jag får ta och blogga lite mer sen eller imorn för nu ska jag pussa på min son!

Ciao!♥



Kärlek!



 


Kommentarer
Postat av: Malin

Nejmen, har lille Theo redan blivit så stor?

2008-12-09 @ 07:50:00
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0