Willys

Precis kommit hem ifrån Ystad, varit på bla willys och handlat med Dennis mamma och lille Theo såklart!
På lördag kanske vi ska åka hem till pappa och Lumi och hälsa på, hoppas det för det var så längesen nu... Vill verkligen inte att det går för lång tid mellan gångerna för Theos skull, vill att han får bra kontakt med sin morfar och mormor-lumi haha =P

Nu hann jag inte skriva mer för lillen blir lite otålig här igen.. Ska gå och se om jag kan få lagat lite mat fär snart kommer älsklingen min hem=)

Allt för mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Carrouee

Grejen med sugklocka är att det gör ju så fruktansvärt ont, man ser riktigt på folk som gjort det hur dem lidit.. men jag ger det i alla fall tills den 20: e sen vill jag att han ska vara ute=( hur går det för er då?

2008-12-11 @ 15:51:46
URL: http://vetegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0