Möblerat om!

Spelkväll igår inne hos Eva. Vi spelade julklapps-spelet, Lika par leka bäst och ett annat spel där man skulleförklara olika ord. Det var trevligt=) Åt julmaten som blev över från julafton gjorde vi oxå!

Idag har vi möblerat om i Theos rum och hängt upp lite saker på väggarna. Tyckte att det blev mycket finare nu=)
Här kommer några bilder!

              

Vad tycks?

Sitter just nu här och bloggar och har babymonitern brevid mig och lyssnar på min lillkille som ligger och snackar i sin säng, han är så söt=)
Han snackar med sina clowner i mobilen ovanför sängen.

Tänkte lägga upp en bild på Theos skor som han fick i julklapp för er som är nyfikna=) Han får ju vänta ett tag innan han kan använda om, men det gör ju inget för han kan ju ändå inte gå än så=P




Söta va?




Ikväll ska vi köra till Furelund, ska hem till Dennis moster på middag. Vi snackade om att kanske köra lite tidigare och stanna på Nova och gå på melandagsrean, men nä!..orkar fan inte med alla gamiga människor idag!
Ska ändå bara köpa kläder till Theo och det jag ska köpa är där inte rea på ändå!

Har börjat läsa min bok jag fick av Anniken, Malin och Sanna när jag fick Theo. Den är riktigt rolig! Men manska nog inte läsa den om man är gravid och inte fått sin bebis än men efteråt=)
Jag har även den boken som man kan läsa undertiden man är gravid av samma författare den är oxå skit skoj=)
Författaren heter Vicki Lovine och boken jag läser just nu heter "Så överlever du ditt första år som mamma, goda råd av dina tjejkompisar"



Ne nu ska jag ta och mysa lite med mina killar=)

Allt för mig!♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Så fint ni har det i Theos rum... Jag får allt lite inspiration=)

Hoppas julen har varit bra. Ska bli kul att ses den 24 jan. Kramar

2008-12-26 @ 14:55:29
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Marie (greatforever)

Hej hej.... vilket fint rum till lille Theo.. Längtar tills vi hittar större så vi kan inreda barnrum oxå. Dom e ju inte små förevigt.. =) Noel e redan öve sju kilo och tre månader imorgon... hur mycket väger Theo? =) Hoppas allt e bra me er annars.. =)

//Marie (greatforever på vimedbarn)

2008-12-26 @ 15:11:03
URL: http://angeleyes81.blogg.se/
Postat av: naddie.

rummet blev mycket bättre nu, tänk att så lite kan göra så mycket egentligen :D

2008-12-27 @ 11:48:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Var bara tvungen att skicka en kommentar till.

Hehe, sa bra att du tycker om boken :) Det var lixom lite det som var meningen ;)

Och Theos rum ser jattemysigt ut och jag tycker absolut inte det ar for tidigt att lata honom sova dar sjalv. Bara det funkar sa ar det ju upp till er :)

Saknar er bada jattemycket!!

Varm kram fran mig!

2008-12-27 @ 16:17:55
Postat av: Sabbe

Gud pella, sikket mysigt rum han har lilla Theo. :)

Ett riktigt Gott Nytt År på er allihopa.

Stora Kramar!

2008-12-30 @ 22:47:49
URL: http://minlexus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra att du gillade boken vännen!!

2008-12-31 @ 07:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0