Ska åka buss idag!

Japp ni läste rätt! Jag och Theo ska ta bussen till lund klockan två för att bli upphämtade där inne av Dennis vid lite över tre. Imed att Dennis jobbar i lund just nu var det ju inte så ekonomiskt om han först skulle köra hem til lSjöbo och hämta oss och sen skulle vi tillbax till lund igen och sen hem till sjöbo igen, så det blir bussen för vår del!
Hoppas Theo sover sött hela vägen så han inte blir skrikig eller nått=P Men han brukar ju inte säga så mycket om han fått mat och blöjan är bytad=)

Hoppas nu att jag hittar en klänning idag!
Tack alla för era kommentarer, det hjälper faktiskt med lite tips! Och på dom två klänningarna så är axelbanden avtagbara så man kan ha dom utan band oxå, jätte bra!..om man hade haft stora bröst som kunde hålla upp klänningen haha! Jaja får önska mig det av tomten!=P

Theo är så söt jsut nu..ni skulle sett han.. Han har sina söta jeans, en bodie med en döskalle och ett hjärta och sen strumpor med döskallar på, en riktig hårding! haha!

Längtar tills den 20.e! Då ska bara jag och Dennis in till köpenhamn och ha en mysig dag/kväll på tivoli, har aldrig varit där på julen men det sägs vara väldigt vackert!
Farmor ska passa Theo, så det blir en kväll jag och Dennis riktigt kan njuta av varnadra och bara tänka på oss! Kommer nog bli ritkigt mysigt=)
Farmor (eva) ska även passa Theo på lördag en stund när jag sticker till Törringe för Dennis har inte kommit hem ifrån Tyskland då än..så hon ska nog passa han i tre-fyra timmar nått sånt. Men han är nog snäll=)

Ne nu får jag försöka fortsätta att göra vid mig, har håret kvar..inte så lätt med en krävande liten Theo som sitter i babysittern och gnäller när han inte får tillräckligt med uppmärksamhet! Men allt går!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: naddie.

med rätt bh kan ALLA ha en axelbandslös klänning ;)

2008-12-04 @ 11:52:52
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej, vi har tyvärr inte fått det - men förhoppningsvis på nästa ultraljud =)

2008-12-04 @ 17:38:55
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0