Överlevde natten!

Ja jag överlevde första natten utan Dennis på väldigt länge. Han är på Tysklandsbåten, julbord där i gårkväll och kommer hem ikväll men då är ju inte jag hemma=P Men han ska hämta mig på Törringe i natt.
Helt sjukt att jag kan tycka det är så obehagligt att vara ensam på natten fast jag bott ensam jätte länge innan:S Iförsig så är jag ju inte helt ensam även om inte Dennis är hemma, jag har ju Theo och Brandie=) Och Brandie hade inte låtit någon komma in här hel kan jag ju lova! Men sen samtidigt så morrar och skäller hon på saker hon inbillar sig oxå och det är lite läskigt=P Mesiga Pernilla här!

Ska väll snart börja fixa lite småsaker som behövs göras för att vara fin ikväll. Typ ta bort mitt skabbiga nagellack och måla på nytt, plocka ögonbrynen och duscha, om jag hinner allt detta när Theo är hemma annars får jag vänta med allt tills jag lämnat han hos Eva vilket jag tänkte göra vid två typ. Kommer sakna min lille pluttis ikväll juh!

Inatt sov Theo hela natten precis som flera nätter  innan=) Mellan 21.00-05.00. Och det är inte speciellt vanligt att dom gör det i så här tidigt ålder så jag har väll haft tur! Men sen kan det oxå vända igen så att han blir jobbig på nätterna, men man får hoppas att det inte gör det=)

Antar att Dennis hade kul igårkväll för jag har inte fått ett ända sms=( Tycker ändå att han borde skänkt en liten tanke åt oss här hemma imed att det är första gången han är ifrån Theo så länge, men det verkar inte så.. Eller så har han kanske bara varit för full för att kunna skriva ett sms=P Vem vet? Kanske får ett sms idag när han är nykter=) Saknar han jätte mycket.. Stackars alla dom flickvänner som inte får träffa sina älsklingar varje dag, jag hade inte stått ut!!

        

Här kom lite bilder på min sleeping beauty♥

Nu blir det till att göra nått vettigt! Ciao!

Kommentarer
Postat av: naddie.

om han är på en färja kan det ju faktiskt vara så att han inte har någon täckning och inte kunnat höra av sig :P När jag och robban åkte till weekendkryssning mellan göteborg - keil (tyskland) hade vi ingen täckning på HELA resan! Så himla skönt :D Ha så skoj ikväll!

2008-12-06 @ 11:19:09
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

svar på din komentar: nu är det DU nästa (A)

2008-12-06 @ 11:20:16
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Jag kan lova att det ar jobbigt att vara ifran sin pojknav lange... :S

Men jag gor sa gott jag kan och far varan del tror jag bara att det ar nyttigt :)

Hoppas att du har kul pa julbordet gumman.

Puss.

2008-12-06 @ 17:24:31
Postat av: Denise

hehe, inte jag heller, det är en hel vetenskap!=)

2008-12-07 @ 10:27:22
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Stenis

Hej Pernilla..! Jag vet hur de känns att vara utan mannen.. :( Min man har varit borta hela veckan i Åre och jobbat.. men som tur e kommer han hem idag! :D Vilken fin pojke du har fått! Lycka till!!

2008-12-12 @ 09:29:42
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0