Lite bättre...

Idag är halsen lite bättre och det känns inte som att jag har nån feber längre iheller. Men däremot så har jag börjat få hosta och det är så drygt för det tar ju flera veckor innan man blir helt hostfri! Men..bättre än att ha ont i halsen iallafall. Imorgon tror jag att halsen är helt bra, om jag tar det lugnt idag oxå.

Just nu sover Theo, men jag känner mig inte tillräckligt trött för att kunna gå och sova en stund. Så istället sitter jag här och passar på att blogga medans jag kan=) Har även tvättat 1 maskin tvätt idag och den andra är på gång. Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag, men antar att jag får vara hemma och se till att bli frisk. Vill vara frisk imorogn för då har jag och Sanna bestämt att vi ska julbaka=) Ska baka lussebullar och pepparkakor! Och sen nån dag nästa vecka tänkte jag även göra lite julgodis. Det är så mysigt med jul, jag älskar verkligen julen!
Längtar tills nästa lördag då jag och Dennis ska ha en mysig heldag i köpenhamn. Vi ska åka på förmiddagen och kommer hem sen kväll=) Eva ska passa Theo så vi verkligen kan njuta av varandra!

Nu vakanr Theo, skriver kanske mer sen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0