Lillejulafton!

Ja då var det lillejulafton idag och imorgon julafton=)

Idag vid fem ska vi hem till Dennis farmor och fira jul med dennis släkt på hans pappas sida. Sen imorgon blir det julfirande här hemma hos oss=) Det blir jag, Dennis, Theo, Dennis mamma och hennes pojkvän och kanske Dennis mormor och morfar.. Så det blir en lugn jul i år!

Saknar syrran nu när det är jul och allt=(
Men kollade precis in hennes blogg och hon hade lagt upp en ny bild=)



Otroligt söta! För er som vill läsa mer om hennes liv som volentär i Afrika: http://yusa.blogg.se

Hoppas vi får en vit jul! Blir aldrig så men man kan ju alltid få hoppas.. Det är nog det ända jag önskar mig av tomten i år, en vit jul=)

Köpte tre bodies till lillen igår när vi var i svedala, ganska söta. Men tycker faktiskt inte där är så mycket fint. Känns som om dom aldrig tar in nått nytt:S


Här kommer en liten bild på Theo när han försökte krypa igår=P Sötnosen!



Tror jag får ta och käka frukost nu för magen vrålar!

God Jul på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0