Kul med shopping men JÄVLIG förbannad!

Ja det var kul att shoppa fina kläder till törringe och nyår! Jag blev riktigt nöjd fast det inte blev nån av klänningarna jag räknat med att köpa, blev sneppet dyrare men oxå mycket snyggare..enligt mig=)
Jävligt förbannad är jag oxå! När vi var på Ullared köpte jag en hood-tröja (everlast) inte världens "fancy" tröja men underbart skön och jag älskade den! Och nu när vi var på Nova så hade jag tröjan och jackan hängandes på vagnen som Dennis gick med medans jag sprang och provade klänningar hit och dit.. Och helt plötsligt när jag nästan var färdig shoppad så ville jag ta på mig min tröja men då...BORTA! Fuck fuck fuck! Nån jävla idiot har det antagligen kliat i fingrarna på! Eller så har den helt enkelt halkat av vagnen..men det skulle vi märkt, i alla fall dennis som körde vagnen! Skit förbannad blev jag och jag lovade dennis att om jag såg någon med min tröja så skulle jag bokstavligen talat slå personen på truten! (så arg var jag).
Dennis försökte trösta mig genom att vi gick och letade efter en ny hood-tröja till mig, men hittade ingen som var så fin som den för det priset (omöjlig, finns bara på ullared).
Så besviken men ändå glad för dom nya inköpen åkte vi hem.. Och i bilen sa dennis att han hade en blend tröja med huva som var för liten för han som jag kunde ta om jag vill, så jag ska prova den och se så att den inte är ett tält..vem vet, den kanske är lika skön?
Men mest av allt vill jag ha tillbax min tröja.. Kommer drömma mardrömmar om min bortrövade tröja som jag förmodligen aldrig kommer se igen=(

Lägger upp bilder på inköpen imorgon. Nu blir det en cola framför tvn med en busig Theo.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0