Julen 08

Jag har haft en mysig jul i år. Har inte öppnat så mycket julklappar på länge som jag fick göra i år, fick ju öppna Theos alla julklappar hihi=) Och det var ju inte lite julklappar han fick iheller. Kommer inte ihåg allt han fick men jag kan skriva det jag kommer ihåg; kläder, en bondgård som spelar när man trycker på dom olika djuren, en lilleskutt som man kan hänga i vagnen eller bilbarnstolen, mjuka byggklossar, två olika sorters brio-leksaker, en annan leksak som man staplar (svårt att förklara), ett babygym, presentkort på babyland, ett par adidas goodyear skor i st 20 så han får vänta nån månader=), en nalle(tiger i nallepuh), två bit-ringar med nycklar, ett gosedjur man hänger på spjälsängen som har ett handtag som han kan dra i så att nallen pratar och  sjunger, stora bilar (för småttingar), en skallra, en handdocka, en mjuk bok, två pek-böcker den ana med djur och den andra med saker. Nu kommer jag inte på mer=P

Jag och Dennis fick; ljusstakar till stearinljus, pengar, mixer, en lampa som typ tillhör den serien vi redan har i vardagsrummet, handdukar, choklad mm.

Det är ju mycket roligare att glädjas åt Theos julklappar än att få egna=P

På lillejulafton var vi ju hemma hos Dennis farmor och firade jul och sen igår var vi här hemma lite och inne hos dennis mamma lite. Sen när pappa och Lumi kommer hem ifrån österrike ska vi fira med dom hemma hos dom öxå, en lite sen jul=)

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från julen=)

Lillejulafton

              
Sitter i farfars knä.    Johanna(theos nästkusin) fick nya skor.   Theo tycker julklappspappert är jätte kul!


Julafton

                   

Det blev tyvärr inte så mycket bilder ifrån julen för vår kamera käkar batteri så den fungerade bara lite närden själv ville=P

På julaftonsmorgonen så flyttade Theo, han flyttade in i sitt alldeles egna rum=)



Somliga tycker säkert att detta är tidigt, men det tycker inte vi. Det är bäst att göra det medans han ändå inte förstår att vi flyttar på han. Plus att vi hör ju han lika bra fast han ligger i rummet brevid=)
Han sov jätte bra i sitt rum inatt och det är skönt att slippa vakna varje gång han gnyr till lite som jag gjorde när sängen stod i vårt rum.

Nä nu blir det nog snart frukost!

Hoppas ni haft en bra jul=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0