Jordskalv!!!

Vaknade imorse av att helasoffanjag låg i skakade, glasen på borde höll på att skaka ner och allting lät som om det var ett hus som hade exploderat en bit ifrån.. Var säker på att det var ett jordskalv! Jag ringde dennis som precis åkt till jobb men dom hade inte kännt något imed att dom satt i bilen, tror egentligen inte att dom trodde på mig iheller.. Men några minuter senare ringde han upp mig och berättade att dom hört om det på radion och att det hade varit jordskalv, i nästan hela skåne:S Jag rinde Eva och hon var lika uppskrämd som jag så jag gick in till henne och där lyssnade och tittade vi på nyheterna och fick bekräftat att det var verkligen ett jordskalv, i sverige!!! Och det hade väll inte varit nått litet skalv för att vara i Sverige iheller! Sjöbo var väll ett av dom ställen det hade kännts mest oxå om jag förstod det hela rätt. Fan va rädd jag är nu.. Väntar bara på ett efterskalv oxå.. Fast vem vet det kanske inte ens känns!

Idag blir det fika med Carro och hennes nykläckta lilla bebbe i Ystad. Ska bli trevligt! Och kul ska det bli att få se det lilla livet=)

Återträffen med föräldrargruppen igår var riktigt trevlig=) Synd bara att inte alla var där:S

Allt för mig just nu!


Kommentarer
Postat av: naddie.

visst var det otäckt! väntar bara på att det ska komma ett efterskalv :O

2008-12-16 @ 08:32:06
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Emma

Mmm, ganska läskigt. Jag trodde det var tåget eftersom vi har tågspår utanför.. Men fattade ( trots att jag inte var vaken ) att tåget inte får huset att skaka :S

Usch.

2008-12-16 @ 11:42:22
Postat av: zandra

Ja vi kände det här oxå i Eslöv. Jag höll på att trilla ut sängen när jag sov. Vi trodde oxå nått hade exploderat eller nått. Jag va ganska skraj sen.Kunde knappt somna :(

2008-12-16 @ 12:10:39
Postat av: Emma

Tydligen bara jag som inte har märkt av något :/. Jag sov som en stock vid den tiden :).

2008-12-16 @ 14:37:57
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tydligen bara jag som inte har märkt något :/. Jag sov som en stock vid den tiden :).

2008-12-16 @ 14:41:29
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: alexandra

vi kände inget i malmö :P

2008-12-16 @ 14:43:29
Postat av: Anniken

Blev orolig nar jag horde att det varit varst i Sjobo. Skont att ingen skadda ar skedd.

Kram!

2008-12-16 @ 17:00:35
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch vad läskigt... Skönt att allt är bra...

2008-12-16 @ 17:17:48
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0