Host host!

Här bara hostas det och snörvlas... Har fått för mig att jag smittat Theo, igår var han nämligen jätte ledsen nästan hela dagen och det gick inte trösta han på något sätt, det är inte likt han. Men just nu sitter han i babysittern jätte glad och leker, ler och gör en massa busiga ljud ifrån sig. Min bebis♥

Sanna kommer till mig vid tio typ, då ska vi gå och handla bakgrejor och sen sätts julbaket igång! Ska bli mysigt och trevligt med lite bak=)

Kan ju uppdatera lite senare istället när jag har något att skriva om!

Måste bara skriva att jag tänker på dig Carro, den lille bestämmer sig nog för att komma ut snart. Tro mig jag vet hur piss-jobbigt det känns! Men när du väl har din lille plutt hos dig så var det värt all väntan. Lycka till gumman om han skulle bestämma sig för att titta ut i helgen! Vi tänker på dig!

Nu blir det att titta lite på vakna med the voice!

Allt för mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Carrouee

Nää vad söt du är=) Fick nästan lite tårar i ögonen, känns bra att veta att någon vet hur hemskt det är att vänta i alla fall. Saken är den att jag kan verkligen inte vila för mycket, han rör på sig som en galning där inne och då blir det svårt att slappna av.. Jag hoppas i alla fall det går bra för dig och din familia, =)

2008-12-12 @ 08:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0