3.e Advent!

Precis käkat frukost och tänt det tredje ljuset i adventsljusstaken=) Känns som det var igår man tände det första, tiden går så sjukt snabbt!
Igårkväll var vi hemma hos pappa och Lumi på middag, och det var trevligt som vanligt! Pappa fottade Theo överdrivet mycket som vanligt hehe! Men det är kul med fotton, som man om några år kan titta på och minnas hur lite han var=P
Idag händer absolut ingenting. Jag hade tänkt att ta det så lugnt som möjligt så att jag blir frisk så att jag är pigg imorgonkväll när vi ska på återträff med föräldrargruppen=) Vill ju gärna inte smitta ner varenda bebis där. Men jag tror faktiskt inte att jag smittar längre.
Gud! Nu vrålar Theo som en galning ute i köket! Dennis håller på att fixa maten till han och så fort han känner igen ljuden av micron, skakningen av flaskan så får han spel! haha!

Måste skriva här och gratulera Carro som tidigt imorse fick sin lille son! Grattis!♥
Kan verkligen förstå hur hon känner sig nu, lycklig, trött och glad att allt det fruktansvärt jobbiga är över! Det är en underbar känsla!
Ska köra hem och hälsa på dom sen en dag så fort man är välkommen=)

Aj aj aj vad jag har ont i min näsa:( Den har fullt med skav överallt och det svider som fan! Har nyst mig för mycket.. Önskar jag hade lambi nu=P Så just nu sitter jag med en vit näsa som är insmord i salva, tur ni inte ser mig för ni hade nog skrattat! Huvudsaken är att näsan blir bra igen=)

Planer denna kommande vecka:

På måndag blir det återträff med föräldrargruppen.
På torsdag ska vi på samtal på BB. (man pratar igenom förlossningen och så)
Och på lördag blir det köpenhamn med Dennis om vi är friska och vädert inte är helt kasst!
Sen nu nån kväll i veckan ska vi träffa Jenny och Kim oxå, planer nyår=)

Det är dom ända planerna so far!

Hoppas ni alla mår bra och haft en bra helg hitintills!=)



Jag och Theo igår hemma hos Pappa. (morfar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0