2008!

Det bästa år 2008

♥ Att Theo kom till världen 16/10!

♥ Tog mitt körkort i mars.

♥ Vi flyttade till vårt underbara hem i Juli.

♥ Graviditeten.


Det värsta år 2008

♦ Att Brandie varit så mycket sjuk.

♦ Att syrran åkt till Afrika igen!

♦ Graviditeten. (slutet)


Det mest chockerande 2008

◊ Att Skåne drabbades av ett jordskalv. (vem hade trott det?)

◊ Att jag klarade av en förlossning utan att döda eller misshandla någon!


Det mest oförväntade 2008

• Att jag blev gravid.

• Att vi någonsin skulle flytta ifrån den där ettan.

• Att jag skulle ha så mycket ledig tid att jag inte vet vad jag ska göra med alla dagar!



2008, förmodligen det bästa året i mitt liv! Men hoppas på ett underbart 2009, med garanterat mer kärlek än någonsin!


Hejdå 2008, välkommen 2009!

Kommentarer
Postat av: frida

vilken fin son du har :D..

2008-12-28 @ 15:18:56
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: martine

vilket liv du har haft, hoppas du vet jag står brevid dig alltid. Love you! <3

2008-12-28 @ 19:56:06
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0