06.30!!!!

Jag fick sova mellan 22.00-06.30!! :D Älskar min son som sköter sig så bra! Fast under dagarna är han lite drygare just nu. Han vägrar typ sova på dagarna, blir övertrött och gnällig. Så det ända jag gör hela dagarna om jag är hemma en hel dag är att flytta rundor på han, från soffan till babysittern, från babysittern till sängen där han kan titta och lyssna på sina clowner, från sängen till skötbordet där dom fina fiskarna finns och när inget av detta passar så har jag han i famnen och bytar ställning var 20.e sekund typ! Så just nu är han nog i en sån där period där han är extra gnällig tror jag. Vet inte om det är en tillväxt period eller vad det är. Kan ju även vara så att han kanske har växtvärk och inte vill ligga/sitta still helt enkelt. Who knows? Det är ju inte så att det går fråga han direkt.

Idag har jag absolut inga planer alls under dagen. Klockan 18.00 ska vi till BB på samtal, thats it! Väldigt spännande dag, NOT!

Jo just det! Om vi hinner kanske vi ska köpa julgran idag, emn tror knappt vi hinner det så isåfall får det bli imorgon:) Va mysigt..då kan vi pynta granen och mysa imorgon kväll! Sen är dennis ledig i tre veckor:D Skönt och slippa gå ensam hemma lite!

Nu är Theo inte nöjd i babysittern längre så jag får placera om han nånannanstans! (undra om det där är ett helt ord)

Allt för mig just nu.. Uppdaterar senare!


Ni har säkert redan sett denna men fy fan va rolig den är! haha


Kommentarer
Postat av: martine

haha jag har aldrig sett den innan :P jisses! saknar dig! <3

2008-12-18 @ 11:09:24
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: zandra

Tack för ditt tips :D Jag försöker göra det roligt men jag får väl bli roligare haha

2008-12-18 @ 12:25:20
Postat av: Julia

haha den videon är såå kuul xD stackars henne!!

Lämnade bara en liten kommentar så du vet vilka som läser^^

2008-12-18 @ 12:29:33
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Kirsi från Tomelilla

Hejsan!

Jag hittade dig via naddies blogg. =)

Jag har nämligen fått kontakt med Nathalie genom familjeliv.

Jag väntar mitt första barn som är beräknat till den 23e dec =). Bor i Tomelilla med min sambo, vår hund Saga och våra två katter.

Hade varit roligt att hålla fortsatt kontakt.

Grattis till pojken =), håller tummen att allt ska gå bra för er.

Kika gärna förbi i min blogg, ska få den omgjord sen!!



Mvh Kirsi =)

2008-12-18 @ 14:46:06
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0