Underbara väder!

Helt underbart vårväder ute! Man blir mycket gladare och positivare när det är fint väder. Synd bara man ska jobba till fyra idag. Men det positiva är ju att det är ljust när jag kommer hem och det är ju inte allt för ofta det händer.

Igår va jag och tittade på vårt nya hem, sjukt fint! Och våra möbler kommer göra sig sjukt bra där=)

Imorgon är jag ledig och förhoppningsvis kommer systern min hem då! I så fall ska jag följa med och hämta henne på kastrup klockan 22.00. Blir kanske så att jag sover hos pappa sen för jag känner inte riktigt för att köra hem helt ensam sen på natten. Det dryga e bara att jag ska jobba dagen efter så jag får ta med jobbkläder till pappa i så fall och köra ganska tidigt på onsdag.. Men det löser sig=)

Nä nu ska jag släppa ut min vildhund och sen får jag börja göra vid mig och sticka till jobb.

Kan det inte bara bli sjunde maj nu! Och efter det kan man hoppa över juni så det blir juli istället hehe!=)
 

Kommentarer
Postat av: Emmzan

Vad skoj att ni fick ta lån och så.. Måste bara åka ner till er sen när ni flyttat och kolla in det nya huset! :) Puss&Kram

2008-04-21 @ 11:24:07
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0