Tjenis Penis!

I onsdags kom ÄNTLIGEN min älskade syster hem! Efter mycket krångel hehe. Jag, pappa, Lumi och Simon va på kastrup och hämtade henne klockan nio i onsdag. Jag blev så glad när jag såg henne:) Och det första hon frågade mig när hon kramade mig va om jag va gravid och när jag då sa ja så blev hon skit glad! (hon va ju typ den sista som fick reda på det, synd bara att hon fick höra det av e annan person innan mig.)Jag trodde hon skulle bli så där lite små arg för att hon skulle spela lite mammig hehe Men nä hon blev faktiskt friktigt glad:)
Jag sov hos pappa i onsdags och sen på torsdag morron begav jag och jusse oss in till malmö. Snacka om att alla där kör som idioter! Jag använde min tuta för allra första gången och det va mer än en gång hehe! Vi hälsade på camilla när hon satt på frisörsalongen och fixade sina flätor och sen gick vi och kollade i lite affärer och fixade ny mobl och nytt abonemang till jusse. Sen efter det begav jag mig till ystad för det va dags att jobba, sjukt trött va jag men jag tog mig igenom den kvällen oxå!

Idag blir det jobb mellen 10-14 och sen klockan 15 ska vi vara hos mäklaren. Sen kväll har vi inget bestämt, kanske blir en mysig hemmakväll. Imornkväll blir det kalas hos kusinerna, ska bli kul=)

Ne nu måste jag verkligen gå och göra mig klar och köra till jobb, hade ju tänkt käka frukost på jobb innan jag börjar hihi!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fan va kul att hon blev glad :D

2008-04-26 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0