Staketbygge på hög nivå!

Haha ja som Dennis, Paddan och Dennis mamma har hållt på hela förmiddagen... Dom håller på att sätta staket runt Evas trädgård. Det gick väll ganska bra men dom kom inte så jätte långt idag. Vi va tvugna att åka hem nu för vi måste duscha och lite sånt för vi ska vara i malmö och hämta syrran halv fem och sen ska vi vara på kalas hos kusinerna i höllviken klockan fem. Det ska bli trevligt:) Det bästa med kalas är ju nästan alltid mate eller efterrätten hihi!
Nu är man ledig några dagar, skönt! Imorn blir det nog mer staketbygge, jag kan ju inte hjälpa till så mycket imed att jag inte får bära något tungt men jag e ju smakråd hehe. Sen imorn kväll hade jag tänkt bada Brandie för det har jag fortfarande inte kommit till skott att göra. Men igår när vi va på jägersro så köpte jag ett fästingband på apoteket så jag tänkte bada henne först innan jag sätter på det. Hoppas bara att hon inte blir irreterad i huden av bandet denna gången. Förra sommaren verkade det som att hon va allergisk mot bandet. Men om vi märker minsta lilla kliande får vi ju ta av det.
Ne nu får jag väll hoppa in i duschen innan min älskling kommer hem och ska sno duschen ifrån mig i en halvtimme hehe. Han är och tvättar min bil till mig, kan man ha en bättre pojkvän? hihi!

Kul att ni kommenterar mina inlägg:) Ni kan ju oxå skaffa blogg så jag kan få snoka lite i era liv..hehe! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0