Ny blogg!

Tröttnade på min gamla blogg, allt va så komplicerat där. Så nu har jag bytat och tänker blogga lite här istället!

Dagarna nu blir bara mer och mer fyllda av längtan... Och snart kommer min underbara syster hem ifrån Afrika, gud va jag ska krama henne då! Hoppas inte hemligheten kommer fram innan jag hinner berätta något. Sen blir det roadtrip till Gävle, kommer bli riktigt kul!

Jag blir så arg på min stackars hund! Hon låter inte bli sina tassar, hon nafsar och slickar mellan trampdynorna hela tiden.. Väldigt dåligt beteende som måste bort! Hon haltar nu oxå för att hon har nafsat för mycket. Svårt och bryta ett sådant fixerings beteende!

Ikväll kommer jag och min älskling ungefär hem samtidigt, han slutar åtta och det gör jag oxå! Ända skillnaden är att jag har lite längre att köra än han. Kommer bli en skön helg..jag är ledig hela helgen och förhoppningsvis får jag min Dennis att vara det oxå! Vi ska i alla fall på kalas på lördage så då får han inte jobba!

Allting känns så jobbigt.. Känner inte alls för att jobba idag, känner inte för att jobba nån dag! Inte på McD i alla fall. Har ingen aning varför det blivit så här! Tur som e så får jag två lugna månader på kärnan i sommar! Ska bli skönt att vara ledig varannan helg och vara ledig varje kväll! Kommer kunna umgås mycket mer med Dennis denna sommaren än förra. Förra sommaren jobbade jag konstant!

Hoppas nu folk ser att jag bytat blogg så att dom inte går in på den förra för där lär jag inte skriva mer nu!

Ne nu måste jag byta om och köra till jobb! Så jag får det överstökat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0