Kräk-morgon!

Imorse vaknade jag av att Brandie sprang runt och pep hela tiden.. Hon brukar göra det när hon vill ha uppmärksamhet så jag drog täcket över huvudet och försökte somna om. Men denna gången gav hon sig verkligen inte! Tillslut gick jag upp och gav henne mat så att hon skulle bli nöjd och glad. På vägen tillbaka till sängen såg jag att hon hade kräkt ner hela sin nya Bia-Bädd. Men det gör ju inget för den går ju bara orka av tur som är(därför köpte vi en sån). Det som är så äcklig är att varje gång hon kräkt nu på sistone så har det bara varit vätska och en massa hår. Så jag har ju kommit underfull med att anledningen till att hon kräker är för att hon fäller sjukt mycket och förmodligen slickar i sig en hel del hår. Hoppas hon minskar fällningen snart... Nä nog med kräksnack!

Igår på jobb gick tiden ganska snabbt... Men när jag kom hem så började jag och dennis diskutera och blev en aning osams och hans jävla humör är fan inte roligt så det slutade med att han gick och tur va kanske det! Men han kom ju tillbaka sen och efter lång om länge bad han om förlåtelse för det som hänt... Vi får nog ta och sätta oss ner en dag och verkligen prata ut om allt för det funkar inte att han inte kan diskutera. Visst jag e inte så duktig på det själv men jag börjar i alla fall inte skrika och vara otrevlig. Men jag älskar ju han ändå<3

Ikväll är det jobb som gäller igen sen är det bara jobb mellan 11 och 15 imorn sen är jag ledig lördag och söndag, så skönt!

Känner verkligen för att bara krypa ner i sängen och kolla på en film så jag tror jag ska göra det! Sen får jag väll köra ut till fältet med brandie och släppa henne där en stund innan jag ska köra och jobba.
Ne nu väntar film och sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0