Hoppas hoppas hoppas!!!

Hoppas det går bra imorgon! Man vågar ju inte panera och bli glad försen allt är bestämt. Vill så gärna flytta! Jag har verkligen trivts jätte bra i denna lägenheten, men det blir ju lite väl trångt. Sen älskar jag att ha tädgård och en som älskar det ännu mer är Brandie hihi! Men går inte detta bra nu så går det ju fler tåg..Men hoppas hoppas hoppas!
Igår hände inte så mkt, jag var bara hemma och sen på kvällen jobbade jag.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på... Ska ialla fall försöka få mattan i hallen ren ifrån kräk..usch! Brandie hade kräkt imorse igen. Det får väll bli så hädan efter att Dennis får ge henne mat innan han sticker imed att han går upp tidigast så kanske hon inte hinner kräka. Men sen har hon aldrig varit känslig för att inte få mat förren vid nio annars. Men det är ju synd om henne om hon ska kräka varje morgon och det är väldigt äckligt att vakna varj morgon och det första man ser är kräk.. Inte nog med det, hon kräker alltid i korgen eller på mattan..men men.
Efter jag har torkat kräk får vi väll gå en promenad till afärren och köpa frukost för det hade vi inget hemma. Ska även köpa lite annat så jag kan göra pastasallad ikväll, mums!
När vi har käkat frukost så lutar planerna mot att vi ska gå en lång promenad eller kanske cykla nu när Brandies träningsverk är över. Och denna gången ska jag inte cykla så långt med henne så jag överanstränger henne igen..Oops! Stackare!

Då va det fyra dagar kvar nu tills syrran kommer hem! Längtar! Hoppas allt är bra med henne! Mamma sa nått om att hon hade skrivit ett sms att hon träffat en underbar kille. Hehe snacka om att man inte hänger med i hennes svängar! Men det e ju bara bra så slipper hon tänka på Ab.

Ne nu bara skriver jag massa trams för att dra på tiden för att jag tror att kräket ska försvinna av sig själv haha! Men nu måste jag verkligen fixa det och sen börja njuta av min lediga dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0