Härliga helg!

För en gångs skull så slutade jag tre igår och är ledig nu både lördag och söndag! Det är inte ofta det händer kan jag ju ta och berätta. Så jag och Dennis passar verkligen på att hitta på en massa saker när vi är lediga tillsammans.. Igår kväll åkte vi hem till pappa och lumi och käkade middag, det var jätte trevligt! Men det va inte så trevligt på vägen hem, dennis hade druckit ett par glas vin så jag fick köra och när jag satte mig i bilen så kände jag verkligen hur tröttheten kom smygandes och när vi hade kommit halvvägs började det bli riktig jobbigt. Jag är ju inte så van vid att köra när det regnar och är örkt och sen plus att jag var sjukt trött och hade riktigt ont i magen. Men vi kom hem till sist  och jag stupade rakt ner i sängen direkt hehe!

Idag är vi bjudna på kalas, dennis kusin fyller tjugo så vi är bjudna till en lokal och det skulle tydligen komma ca 40 personer och jag kan ju berätta att av dom känner jag kanske fem hehe. Ja det blir nog trevligt!

Jag borde kanske gå och välja vad jag ska ha på mig idag för det lär ju ta en stund.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0