Fan fan fan!

Fan fan fan va jag hatar dom idioterna i Afrika just nu! Va fan sysslar dom med! Jusse skulle kommit hem ikväll men när hon skulle ta flyget så kunde dom inte få fram hennes flygbiljett! Så hon missade sitt flyg. Så nu har hon bokat en ny biljett till imorgon. Så om allt går som det ska så ska hon vara på kastrup klockan nio imorron kväll. Tycker så synd om henne.. Snacka om att hon har haft otur  nu asså! Vill bara hon ska komma hem så man slipper oroa sig hela tiden.

Idag vet jag inte vad som händer.. Ska diska och städa här i hemmet lite. Sen kommer dennis och då ska vi göra spagetti och köttfärsås, mums!
Har haft ganska ont i magen idag... Men jag har inte ätit sådär jätte ordentligt så jag får väll skylla mig själv. Blir kanske bättre sen när jag ätit.
Ikväll tror jag att jag ska bada brandie. Hon är verkligen super skitig. Eller det är egentligen inte skit utan typ damm.. fattar inte hur en hund kan vara dammig men det e hon hehe! I vilket fall som helst så ska hon bli ren och blänkande! Badar hene ganska ofta nu men det e fär hon blir så äclig snabbt..jag tror det beror på att hon börjar komma till åren lite och pälsen håller sig inte så fin lika länge. Men jag får bada henne precis innan hon ska gå och lägga sig för jag vågar inte bada henne och sen ta ut henne senare för då kanske hon får öroninflammation IGEN och det vill jag inte!

Ne nu måste jag verkligen börja städa lite.. Brandies pälsbollar flyger rundor på golvet hehe Och ädå dammsög jag igår..hel sjukt!

Va kul att det finns nån som läser=) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0