RockyRoad

Sitter och äter rockroad-glass, mums! Skönt för halsen oxå!
Är nästan precis hemkommen, har varit på BoOlsson med Eva och sen på Apoteket och ICA.
Hittade ett par joggingskor på Boan för bara 99kr! Och dom duger till att bara springa med. Köpte ju så pass dyra skor till träningen så då fick det bli ett par billiga till att springa med. Sen hittade jag en fin mörklila BLEND topp för 49kr och så köpte jag strumpor till Dennis=P

Just nu väntar jag på att Theo ska somna där inne i sängen. Han behöver sova bort sin förkylning och jag behöver lite tid till städning och även vila bort lite förkyldning jag med!

Ikväll blir det bara till att vara hemma och ha myskväll. Både jag och Theo är ju dåliga så det blir bäst så! Blir nog till att se Let´s Dance  och även hyra en film tror jag.
Jag har köpteen räkbomb som jag tänkte vi skulle ha till middag. (synd bara att jag inte tycker något är gott imed att jag har ont i halsen).

Sen imorogn blir det nog lite ärenden om jag är frisk. Måste bla iväg och köpa hundmat till Brandie.

Nu har lillen somnat så jag får väll slänga i en maskin tvätt, plocka undan lite och lägga mig och vila en stund.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Tack :)

Kanns bara lite ovant med sa kort, men det vaxer ju ut igen.

Ses om en manad!

Kraam!

2009-01-31 @ 06:57:39
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0