Berocca!

Natten har varit lite strulig.. Theo vaknade vid ett och var ledsen, jag testade att ge han nappen me efter en stund blev ha ledsen igen. Så jag bar in han i vår säng och fixade lite mat till han. Sen somnade han och vaknade igen vid fem och sen somnade han om och vaknade vid havl sju, då fick han mat igen och efter en bra stund somnade han igen och vi sov till nio. Så denna natten har verkligen varit den jobbigaste på länge! Man blir så bortskämd nu när han brukar sova hela nätter.

Sitter gär och försöker svälja ner ett glas med berocca. Måste börja slärpa mig med vitaminer, tappar hår värre än Brandie när hon fäller vinterpälsen för fan! Så nu ska jag börja dricka ett glas Berocca varje morogon och se om det hjälper och kanske blir jag piggare oxå=) Måste även köpa nått mot min järnbrist (som är snällt mot magen).
Testade mig idag igen och fick ett glatt resultat, så idag ska p-pillerna hämtas ut så det kan bli ordning på allt!
Anser att jag verken har lust eller tid till att bli gravid igen och få ett till barn så här tätt:S
Jag tyckerabsolut inte att det är nått fel på mäniskor som väljer att få barn tätt men jag själv vet att det skulle bli för mycket. Vill ha iallafall två år med Theo innan ett nytt tillskott kommer (om jag vill ha fler barn sen). Vill lära känna min son, vill ägna al min tid åt han. Vill inte ha en lite bebis att ta han om samtidigt som Theo typ är en bebis för då känns det som att jag inte komme ha alls lika mycket tid åt Theo som jag vill ha!
Dock beundrar jag mammor med många småbarn, hur orkar man? Bara Theo som är en hur snäll unge som helst tar slut på all min energi! Så massor av cred till alla småbarnsmammor tycker jag!!

Nu ligger Theo här i soffan brevid mig och tar sig en liten tupplur. Han har precis tittat lite på disneychanel (playhouse disney) haha han tycker dom är roliga=) Men det får absolut inte bli en van, för ansålänge är han för liten för tvn anser jag.

Börjar bli nervös inför dopet nu. Men känns kanske bättre när vi varit på möte med prästen ikväll. Då vet man ju mer vad som kommer hända och hur allt går till.
Känns som att jag fixat allt nu.. Det är bara pappersdukar som ska fixas imorgon och sen ska tårtorna fixas imorogn oxå eller på lördag morgon.

Får väll ta tag i hemmet idag, städa lite. Sen är även planerna att gå en sväng så att brandie får spriga av sig lite.
Får väll ta och testa min outfit till på lördag oxå, så att allt ser bra ut=)

Ikväll kommer min syster hem ifrån Afrika! Saknat henne så! Dock har hon bara varit borta typ 3 månader denna gång men saknar henne lika mycket ändå. Och det ska bli spännande att se vad hon säger när hon får se Theo som typ bara var nån veckor när hon åkte. Pappa ska hämta henne elva ikväll på centralen sp jag har bett han att säga till henne att hon ska ringa mig i morgon så fort hon kan.

Nu får jag ta och sluta slö och göra något vettigt=)


Kommentarer
Postat av: Lovelywoman

Prova mivitotal plus eller mivitotal flex, är superbra!

2009-01-23 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0