Då var det fredag igen..

Denna fredag började med en halvtimmes mys i sängen med min son framför våran nya tv=)
Det blev en LG, svart 32´ jätte fin!
Sedan satte jag Theo i sin nya stol vid köksbordet och passade på att äta lite frukost när han lekte lite med sina bitnycklar.

Idag har Theo upptäckt sin fötter! (eller iallafall första gången jag ser det) han satt och pillade på dom oh tittade på dom en bra stund innan här i soffan, hihi sötis!

Nu sover han en liten stund. Så jag ska passa på att dricka en kopp kaffe, hoppa ur pyamasen och ha lite dator tid om jag hinner med det oxå=) Synd att det är så dåligt väder, en promenad hade inte skadat idag när det inte blir träning försen på måndag. Men jag känner verkligen inte för att gå ut i detta blöta och gråa väder!

Imorgon börjar denna Pernilla jobba! (varannan helg) Tog ett x-tra pass för egentligen skulle jag bara jobba på söndag denna helg men det blev några timmar imorgon oxå=) Ska jobba mellan 11-17 imorgon och 11.30-19.30 på söndag, jag lär vara helt död på söndagkväll hehe! Är ju trots allt 5 månader sen jag jobbade överhuvudtaget och 9 månader sen jag jobbade på McD! Men det ska bli kul! Hoppas nu bara att jag inte glömt allt för mycket och att jag komme in i tempot snabbt, annar lär ju alla nya tro att även jag är ny hihi!

Sitter här med mitt kaffe nu, mums! Behövde kaffe idag känner jag. Annars brukar jag inte göra kaffe bara tll mig själv. Det blir mest kaffe drickande när jag är och fikar eller jobbar. Så jag är i alla fall inte berende och det är ju bra! Fast jag druckit kafe då och då sen jag var typ 12 haha!

Denna helgen ser lugn ut. Blir nog Lets Dance ikväll, sen imorn jobb och sen kommer dennis pappa nog hit imornkväll och tittar på melodifestivalen med oss och sen söndag blir de ju jobb igen. Så det blir inga vilda partajs ocå sånt;) haha! Men dock hade det varit skönt att gå ut en kväll snart och släppa loss lite;) Ingenting jag saknar att göra varje helg men nån gång ibland kan vara riktigt kul för då uppskattar man det mycket mer! I sommar blir det nog dock många grillkvällar med cider mm mums! Fan va jag längtar... Har nog aldrig längtat så mycket efter sommaren någon vinter som jag gör denna! Den här vintern har varit så seg, har varit mörkt och tråkigt! Typ ingen snö har kommit och det har mest kännts som en väldigt lång höst! Förra vintern kände man ju inte av det på samma sätt för då jobbade man ju så mycket..

Ne nu tänkte jag avsluta detta inlägg med att lägga upp en bild på morgontrötte Theo som sitter i sin stol och leker.
Har lärt mig att billigt kan faktiskt vara ganska bra ändå! Sen blir det nog en sån tripp tapp(nånting)stol sen när denna är för liten=) Men nu ska det kladdas mycket så en stol som lätt går duscha av är det enklaste alternativiet tror jag=)


Kommentarer
Postat av: martine

ahh han är så söt :) jag lovar, jag vill oxå sommar :D<3

2009-02-06 @ 10:34:34
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Anniken

Var ska du jobba?

Tillbaka till McD? :):)



Guud vad fint du skrev om karleken. Hoppas att jag en dag ocksa far kanna samma karlek.



Ses om tre veckor.

Puss!

2009-02-07 @ 04:17:39
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0