Slööö idag...

Vaknade vid sju idag.. Har varit en jobbig natt inatt oxå, Theo har nog vaknat tre gånger. Men antar att det är tänderna som spökar bara.
Vid kl tio kom Sanna med bullar, vi fikade snackade massa skit och kollade lite på tv. Hon körde precis hem. Hade egentligen tänkt träna med henne idag men jag hoppar pga att jag inte känner mig helt frisk än och då är det bara onödigt att kanske bli sämre. Så det får vnta tills på onsdag då det är dags att pumpa mage och rygg igen, Core!

Just nu sover Theo. Trodde aldrig att han skulle vilja sova middag.. Han somnade i förmiddags men sov bara en halvtimme och det räcker ju inte när han varit vaen sen sju. Men nu somnade ha igen och förhoppningsvis sover han till fem så att jag hinner laga middag och så att vi hinner äta i lugn och ro=)
Idag blir det Chili con carne med ris!

Nu ska jag strax laga lite mat!

Och nu tror jag Theo vaknade, skit oxå!
Får gå och se om jag kan få han att somna om...

Kommentarer
Postat av: naddie

njä, jag är mer fokuserad på att BF datumet ska komma... vill helst inte att hon ska komma innan :P



sen tycker jag inte kroppen känns så jobbig än :S så jag tror inte jag blir lika besviken/lessen.. jag är ganska inställd på att jag kommer få gå över tiden då inget riktigt känns på g än!



har aktiverat mig ganska krafigt senaste 1½ veckan , gått på stan osv. men det är nog mer att ha och göra... hade kanske tyckt tiden var jobbigare om jag bara satt hemma :P

2009-02-03 @ 10:15:11
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0