Mitt livs största kärlek!

Nu sover Theo lite middag IGEN hoppas han lyckas sova lite längre denna gången. Han var så gnällig så jag bäddade ner han i sängen satte på musikmobilen ovanför sängen och gick där ifrån.. 10min senare hade han somnat. Tack gode gud för musikmobiler! Ibland kan han ligga vaken och bara titta på den och lyssna i typ en kvart=)

Var på ICA en sväng innan med Eva.
Hur kan det vara så att nästan alla med småbarn kollar ner i bilbarnstolen eller vagnen när man går förbi?
Dom flesta ler oxå mot en med en vänlig blick.
Är detta för att vi mammor kanske är ett speciellt folk? Att vi kanske förstår varandras känslor bara av att titta på varandra? Att vi kanske helt enkelt söker oss till andra mammor?
Man blir lite knäpp i huvudet av att bli mamma har jag kommit underfull med! Så fort man ser en bebis så blir man salig och ordet: Naaaw! används alltid! Innan när jag såg bebisar så visst man tyckte ju dom var söta, men nu är det på ett helt annat och mycket starkare sätt!
När jag ser på en mamma idag så kan jag förstå hennes lycka, jag kan förstå och fullständigt hålla med när någon säger att man gör vad som helst för sina barn! Det är så sant! Bandet mellan mor och barn är så starkt, det finns inget starkare band. Innan Theo trodde jag att jag hade kännt känslan av riktigt kärlek som verkligen gjorde ont i hela hjärtat, men det va inte kärlek som den här kärleken jag känner till min son! Kärleken till sitt barn är helt sjuk, ingen kan komma emellan en och då menar jag iNGEN inte ens den stackars pappan kan slå mamma! Så e det och så kommer det nog alltid vara. Sen finns det ju klart undantag oxå!
Den här känslan jag skriver om förstår man inte försen man själv får barn. Man kan väll känna kärlek till sitt barn i magen men jag lovar att det är ingenting jämfört mot vad du kommer känna sen! (fast dom första veckorna kan det ju hända att man inte känner denna kärlek, mig tog det ett tag för)
Man ändrar hela sitt sätt att se på saker... Idag kan jag inte förstå hur man kan lämna sitt barn i en skillsmässa eller liknande? Då måste man ju känna sig halv i resten av sitt liv?
Jag kommer i alla fall alltid stå vid Theos sida varesig han vill det eller ej!;) Kommer aldrig lämna honom och kommer defenetivt aldrig sluta älska han!
Min son betyder allt, mitt livs största kärlek!♥

När Dennis kommer hem beger vi oss til Malmö, ska till Ikea och mediamarkt. Ska handla matstol till theo och en tv till sovrummet=)


Kommentarer
Postat av: martina

japps det kan man göra, men jag tror jag är så dålig på att baka :S haha. Vad gulligt du skrivit i din blogg, älskar när du skriver om dina känslor man blir så glad av att läsa det :D älskar dig min vän!

2009-02-05 @ 14:20:04
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Denise

Det blev Hensvik i både säng och skötbord=)

2009-02-05 @ 16:02:19
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: naddie.

översöt bild på er!

2009-02-05 @ 16:41:56
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Ja va roligt. =) Jag har tittat in på din oxå lite då och då.

Ha det fint så ses vi väl snart.

2009-02-05 @ 18:50:48
Postat av: Anonym

Jag som skrev det förra inlägget, men glömde skriva vem det var ifrån =)

2009-02-05 @ 18:51:21
URL: http://calte.blogg.se/
Postat av: Stenis

Gud va fint skrivit.. :D Jag längtar till den dagen jag är redo för att ta steget! :D Får man fråga om graviditeten var planerad? =)

2009-02-05 @ 20:36:10
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Aaaw vilken fin bild på er =)

2009-02-05 @ 22:13:57
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: naddie.

jag förstår att du blev less :P



skönt att man inte går runt och är "ledsen" för att bebis inte kommit än... det hade det nog varit BETYDLIGT mkt värre.



kram!

2009-02-06 @ 08:51:31
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0