Weeiii!!!!

Idag är jag glad! Tilda ska komma hit, ska hämta henne på stationen tio över tio=) Har saknat henne så!
Så detta blir nog en trevlig dag med MYCKET snack haha! Blir alltid så när jag och Tilda träffas, till och med när vi typ bodde ihopa så hade vi ändå lika mycket at snacka om varje dag haha!

Theo har typ sovit hela natten! Han somnade vid halv tio och vaknade vid fyra, sen la jag han igen och sen vaknade han vid fem och då la jag han på min mage/bröst i vår säng och där somnade han till halv sju ungefär. Jag är jätte stolt över han att han sover över sex timmar i rad nu!=) Sen va det ju lite typiskt att jag sov jätte dåligt i natt för jag mådde illa..

Igår kväll var vi hemma hos Kim och Jenny, det var trevligt=)

Snart helg igen, shit vad tiden går snabbt! Kommer bli en mysig helg, med mycket julstämmning om jag får bestämma=)
Jag bara älskar julen och allt som hör därtill!♥

Imed att jag är uppe med tuppen så har jag börjat kolla ofta på "vakna med the voice" på kanal fem, faktiskt ganska roligt och intressant hehe! Jag lyssnar typ aldrig på radion så det är ju ett bra sätt för mig att hänga med i vad som händer i världen=)

Ne nu har  Theo tråkigt i babysittern så nu ska jag underhålla min son lite och även ta några städtag=P

Ciao!♥



Min älskade vän Tilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0