Ge mig lite sömn tack!

Helt slut... Har inte sovit mycket inatt, ca 4 timmar och nätterna innan har inte varit så bra dom iheller. Huvudvärkstabletterna biter inte längre iheller. Måste verkligen sova varje minut Theo sover, har inte gjort det för att det finns så mycket annat man vill göra när han väl sover men nu måste jag verkligen skärpa mig och se till att gå och lägga mig så fort han somnar!
Borde kanske inte sitta här nu i så fall för just nu sover han. Men ett litet inlägg hinner jag nog med:-P

Gårdagen började med en morgonpromenad med Dennis, Theo och Brandie, vi gick in till byn och köpte bullar. Mys:)
Sen blev det lite städ och fixande.
Pappa, Lumi och Jusse kom vid sex och då beställde vi pizza. Sen fortsatte kvällen med pizzaätande, fika med några creepy bakelser hehe och sen blev det oxå nån timmars vilda diskutioner pga jag och jusse inte riktigt tänker som lumi och pappa! Men konstigt nog blev vi inte ovänner (har aldrig kunnat ha en diskution med min pappa utan att det slutat med bråk) men denna gången gick det faktiskt bra även om jag i vissa stunder kände att jag hade velat skrika rakt ut!!
Men vi pratade även om trevliga och roliga saker:) och sen ägnade dom stor del av kvällen åt lilla Theo hehe! Han log nästan i pappas famn hela kvällen och sov, fast vi inte pratade med normal ljudnivå hela tiden hehe!
Theo fick kläder av sin morfar och lumi, ett par byxor och tre par tröjor i stora storlekar, han kan nog inte ha det försen han är över ett halvår men det är bra att börja spara på sig kläder redan nu:)
Det blev väldigt sent för klockan bara sprang iväg, vid kvart i tolv körde dom hem. och jag gav Syrran en stor kram för det var sista gången jag träffade henne på lite mer än två månader imed att hon åker till Kongo på fredag. Kommer sakna henne:( Önskade att vi skulle fira jul tillsammans detta året, med det får väll bli nästa år då:)

Jojje kom förbi igår oxå och lämnade en present till Theo. Ett par byxor och en jätte söt tröja i storlek 62, så det kan han snart använda:)

Idag kommer en man ifrån TryggHansa hit och ska prata om barnförsäkring för vi ska förmodligen försäkra Theo där. Tycker det är bra att dom kommer hem och verkligen informerar vad försäkringen täcker och så. Han kommer vid två så vi får städa undan lite här hemma innan dess så att det inte ser ut som ett bombnedslag hehe!
Förutom det så har vi inget bestämt idag, som jag skrev innan ska jag försöka att sova en del så det får denna dagen gå ut på! Sen ikväll blir det varmamackor och mys med älskling♥

Inatt har jag och Dennis kollat på valvakan med philip och fredrik, eller ja vi har kollat lite då och då när Theo varit vaken och så. Jag kan inte så mycket om presidentvalet och hit och dit, men vad jag förstått så var det helt rätt man som vann! Jag tycker han ser så vänlig och mänsklig ut. Det blir nog bra:)

Imorgon ska jag klippa mig!:D Blir nog att behålla längden men klippa upp det riktigt mycket så det blir en frisyr av det hela:) Sen ska ajg boka tid för färgning oxå, eller slingning blir det nog. Har inte alls bestämt mig hur jag vill ha mitt hår men jag hoppas frisören kan ge mig lite tips kanske;)

Tror Theo vaknar snart och vill ha mat, så sovandet får nog vänta tills han tar sin nästa powernap:-P

Jag är enormt stolt över mig själv! Varje morgon går jag en lång promenad med Theo och Brandie och om vädert tillåter brukar det även bli en till promenad senare på dagen oxå. Tror jag kommer få tillbaka min kondition ganska snabbt, och Brandies för hon blir tröttare snabbare än mig hehe! Plus att hon behöver lose some pounds;-P Så det gör bara oss gott att promenera en massa:) Ganska skönt är det oxå att börja dagen på det sättet för man blir pigg och får energi!

Gud va detta inlägget blev långt.. Jaja nu har ni haft nått att göra en stund i alla fall:)



Jag älskar er! Ni är mitt liv



Tina!!! Ser du.. han har ko-sparkdräkten han fick av dig på sig:) hihi! Den är mysig!

Allt för mig just nu! Ciao!


Kommentarer
Postat av: naddie.

jag kan komma och gosa med theo så kan du sova ;) :D hade han inte på sig sånna byxor i grått när vi var hos er (dom i mitt kollage)?

2008-11-05 @ 13:26:23
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: martine

auuw så söt han blev i den, jag är riktigt duktig på att handla bebbekläder ;) Älskar dig!!! kramar

2008-11-05 @ 22:47:19
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0