Underbara dag.

Denna dag började för min del 06.00, då jag gav upp hoppet om att få somna om igen efter att ha gett Theo mat.
Kollade en liten stund på tv och sen vid halv åtta väckte jag Dennis och berättade för han att han var tvungen att köra till ica så fort dom öppnade 08.00 för att köpa ersättning. trodde vi hade mer hemma än vi hade visst:-P
När han kom tillbax ifrån affären hade han även köpt bullar så vi käkade frukost och sen städade vi undan lite här hemma. Sen gjorde jag mig i ordning och klädde på Theo och sånt sen bar det av till burlövscenter.
Köpte mat till brandie, en jätte fint tröja till Theo, ett babyalbum "första åren".
När vi kom hem så promenerade jag med Theo till "kärnan" där jag jobbade i sommras och hälsade på. Tackade för den fina presenten vi fick av dom:)
När vi kom hem pausade vi bara lite och sen när dennis kom hem igen så körde han och köpte mat till oss ifrån empoli. Sen vid sex kom Emma, Nattis och Emmas sambo hit. Vi fikade och snackade en massa skit, det var jätte trevligt. Vid nio körde dom hem igen och nu sitter jag här och muppar mig lite bara.
Det var min dag..hehe!

Theo sov typ hela tiden när vi hade besök, tråkmåns! Och nu är han jätte pigg och ligger här brevid mig i soffan och leker sprattelgubbe med nappen i munnen:)
Dennis har sagt att han kan ta han i natt så att jag kan få sova, snällt va?

Imorgon kommer pappa, lumi och syrran vid fyra. Ska fika och lite sånt trevligt:) Sista gången jag ser syrran på lite mer än två månader:S Börjar vänja mig nu...

Nattis hade ju fått en riktig mage:) Mysigt! Måste träffa henne igen innan hon ska ha och se på magen när den är riktigt stor!:D
Var verkligen jätte skoj att träffa båda två, var ju så längesen:S

Åh va jag verkligen älskar att vara Theos mamma! Helt underbar känsla♥

Lägger upp en bild på typ hur han sett ut hela dagen idag:-P



ciao!


Kommentarer
Postat av: naddie.

vi måste verkligen göra om detta :D blev helt förälskad i din lillkille! massa mys :D

2008-11-03 @ 22:53:55
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Sovande eller vaken men ursöt ändå!

2008-11-04 @ 00:48:48
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag instämmer med Nattis, vi MÅSTE göra detta igen :). Tack för att vi fick komma föresten! Kram

2008-11-04 @ 19:33:42
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0