Ullared!

Nu är man helt slut efter en lång dag av shopping i Ullared. Handlade en del kläder till Theo, julklappar till han (leksaker som han kan ha nu innan han blirr ett) och så köpte vi en massa annat bra att ha hehe! Köpte typ bara fyra tröjer till mig själv för jag hittade ingenting som föll i min smak, men däremot köpte jag väldigt mycket underkläder=)
Som vanligt på barnavdelningen så var där ju mer flick-kläder än pojk-kläder och blev besviken för där fanns inte så mycket fint...men köpte ändå lite olika kläder i olika storlekar så att man har lite hemma när kläderna plötsligt är för små. Sen får vi köpa mer kläder när han växer ur dom gamla.

Theo har verkligen varit underbart snäll hela dagen! Han har mest sovit och när han var vaken så låg han och log i sin vagn, vid några tillfällen kände han sig lite ensam och då tog vi upp han och bar på han lite, men förutom det så har man inte märkt av han idag. Jag tror faktiskt att vi har världens snällaste unge=) Vet inte om det ändras...men än så långe så skriker han nästan aldrig!..bara om han är hungrig och vi inte fattar det tillräckligt snabbt =P

Usch..jag är verkligen helt slut! Känner att halsen blir värre och värre för var dag nu, kan det inte bara bryta ut så man blir pigg sen igen!
Imorgon står storstädning högst på listan! Det behövs! Sen imornkväll blir det en tripp in till Malmö för att hämta hem våran brandie=) har saknat henne... Men det är verkligen roligt att det gått så bra nu när hon varit hos Alexandra, för nu vet man att hon kan låna henne fler gånger=)

Ska kolla vidare på filmen jag smet ifrån nu=P





Brandie pussar på Theo=)♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Pernilla



Ullared, vad skall man säga??? Hoppas ni hade kul och att resan var bra. Theo tog det coolt, nere på elektronik avd med Dennis förmodar jag.



Pussa och Krama Theo från Morfar.

2008-11-23 @ 14:30:30
Postat av: BoeL

hehe, ser ut som brandie ska äta upp honom :)



Avundsjuk på Ullared, jag vill oxå åka, tycker de har skitmycke skoj till ungarna, för de mesta.

Hoppas ni har det bra!

2008-11-24 @ 21:15:14
URL: http://boelystad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0