Powerwalk!

Precis varit ute på min dagliga powerwalk. Inget vidare kul väder att gå i, blåsigt och kallt. Men det var ändå uppfriskande och jag känner mig nyttig:) Måste ju börja någonstans, sen efter jul blir det även en joggingtur på kvällen utan barnvagn, men Brandie får snällt hänga med där oxå för det behövs;)
Igår skrev jag ju att det inte blev nån promenad om inte vädert blev bättre, men fast det blåste och var kallt igårkväll så promenerade ändå vi allihopa in till byn till Ica, flitigt!

Tio över elva blir det BVC, ska bli spännande att se hur mycket Theo gått upp i vikt sen förra veckan:)
Sen vid ett ska vi vara på kommunhuset och skriva på faderskapspapper, vilket man måste göra om man inte är gifta. Man kan göra det redan innan barnet kommer, men vi tyckte inte det var så bråttom. Men för att kunna skicka in paperna om Theos namn till skatteverket så behövs det underskrifter ifrån vårdnadshavarna, och Dennis kan ju inte skriva på försen han ÄR vårdnadshavare. Lite komplicerat men men...

Helt sjukt vad tiden bara rusar iväg. Kan inte fatta att det var tre veckor sen jag låg på BB med en nyfödd liten Theo.
Men jag kan ju ta och berätta att han var mycket snällare dom två första veckorna. Nu är han mycket mer vaken, vilket betyder mycket mer gnäll. För den lille krabaten verkar inte kunna vara vaken utan att gnälla. Sen vet man ju aldrig, han kanske har ont nånstans. Men jag antar att det är en period i utvecklingen. Fick en lista av en kompis på mejlen där det stod dom veckorna det första året som barnet är extra gnälligt. Och första perioden var när barnet var 4-5 veckor gammal, Theo är ju bara tre veckor men sen samtidigt gick jag ju över tiden nio dagar hehe så man kan ju hoppas att det bara är den där perioden av gnällighet nu:-P
Älskar ju min lilla påg i vilket fall som helst♥ men det tar på krafterna och tålamodet att inte få sova,

Ne nu ska jag lägga mig en stund på soffan och vila och kolla lite på tv innan Theo vaknar igen.

Kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: naddie.

men du har iallafall en söt liten gnällspik ;)

2008-11-07 @ 12:00:06
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0