Pimpla te i kylan!

Liptons jordgubbste, mums! Sitter här och myser med en kopp te just nu, Dennis har precis åkt till jobbet. Theo ligger i sängen och tittar på sin musikmobil och lyssnar på låten som den spelar, som råkar vara en av mina favoritlåtar "somewhere over the rainbow". Förhoppningsvis kanske han somnar snart så att man kan få sova en stund till=)

Idag händer det inte allt för mycket. Ska träffa Sanna och hitta på något, har saknat henne nu när hon varit på semester.
Dennis har bilen så det får bli en aktivitet i Sjöbo, antar att den aktiviteten typ blir fika=P haha!
En del viktiga telefonsamtal står även på "att göra listan" idag och förhoppningsvis krympa tvätthögen lite!

"Ensam mamma söker" igår slutade ju lyckligt för alla tre tjejerna=) Men det gulligaste paret är ju ändå Anette och Richard!
Fast favorit mamman var Johanna, så jävla härlig hon verkar vara! och ett stort bevis på att man kan vara en ursnygg tvåbarnsmamma=)

Nu ska jag se om jag får lite sömn eller om min kära son fortfarande är piggelin=P

Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Fröet

mmm..got med te;) ska koka en kopp

2008-11-24 @ 21:38:41
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0