Personalfest McD -08!

Hade en trevlig kväll! :) Dock följde jag inte med ut till barabar för tröttheten tog över min kropp så vid elva åkte Pernilla hem och däckade i kudden.
Sorgligt nog tog batterierna i min kamera slut efter bara två timmar på personalfesten. Men fick nån bild ifrån när vi va hemma hos therses innan och sen på några arbetskamrater:)
Joys (tjejen i svart långt hår) blev "årets medarbetera" Grattis! Finns nog ingen som är mer värd det än hon detta året:)


              


Om bara några timmar beger sig Anniken ut i stora vida världen. Lycka till gumman! Och ha det nu så kul:) Kommer sakna dig här hemma, men tack gode gud för internet:)

Har äntligen hört ifrån syrran, hon skickade ett mess till pappa igår. Vi va så oroliga! Och igår hade hon skrivit ett långt inlägg i sin blogg:) Http://yusa.blogg.se

Idag kommer kusinerna hit:)

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hejsan gumman. Kul att se att du var pa personalfesten, det fortjanar du verkligen, du maste ju komma ut lite nu efter att varit hemma sa lange. Saknar daj. KRAM

2008-11-16 @ 20:10:44
Postat av: Anniken

Det var skont att fa saga hejda till dig kvallen innan jag akte. Nu sitter jag i Bangkok. Resan gick hur bra som helst. Hoppas allt ar bra med er dar hemma.

Kram kram

2008-11-17 @ 06:30:25
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0