Överaskning för Anniken!

Har inte kunnat skriva i min blogg vad jag skulle göra i gårkväll i med att en av mina trogna läsare är Anniken:-P Men nu kan jag berätta. Anniken åker utomlands om ca en vecka och därför så hade ett par av hennes kompisar fixat en överaskningsfest till henne:) Och överaskning blev det, haha skulle sett hennes min är dom tog av henne ögonbindlen i Sebastinas lägenhet och där va vi, suprise!!!:) Jag och Sanna kunde docj inte stanna så länge för hon skulle jobba idag och jag ville ju inte vara ifrån Theo och Dennis allt för länge första kvällen man är iväg och allt. Men tre glas vin blev det i alla fall och för Sanna blev det fyra, men vill tillägga att jag typ inte druckit på nio månader så det där extra glaset sanna drack gjorde typ så att hon hamnade på min fnittriga nivå:-P Pinsamt, men sant!
Sen blev Det McD för min och Sannas del, ja och Daniel(sannas pojkvän) som så snällt ställde upp och skjutsade oss.
Kvällen var trevlig och helt lagom lång, jag var sjukt trött när jag kom hem kan jag säga fast klockan bara var typ halv ett när jag kom hem. Och då var det dags att ta hand om lille Theo halva natten.. Nu e jag slut!!
Glömde tyvärr kameran hemma så det blir inga bilder upplagda nu, men Anniken har lovat att skicka bilder till mig sen som jag kan lägga upp:)

Har precis kommit in ifrån en liten promenad. Blev inte så långt idag för jag hade Theo i selen och det var lite jobbigare än att gå med vagnen:-P
Nu sitter jag här och dricker lite te. Theo ligger och sprattlar brevid mig i soffan och Dennis ligger och sover. Tänk om man haft det så bra? Fast jag trivs bra här i soffan med min otroligt pigga lilla son oxå!:)
Fast hade gärna velat sova bort lite av min huvudvärk jag haft nu i två veckor, men men kanske min tur snart? Tror knappt det för dennis börjar jobba i övermorn så då blir det jag som tar Theo helt själv varje natt. Får helt enkelt lära mig att sova på dagen när Theo sover! Ska inte beklaga mig för Theo är nog lugnare och snällare än en del andra småbarn, tänk om han hade haft kolik eller nått..gud vad skulle jag tatt mig till!?

Idag nångång mellan 10-13 så ska jag till vetrinären med brandie, hon ska vaccineras. Det är drop in så därför kan man välja lite själv när man vill komma:)

Ne nu skriker Theo efter lite uppmärksamhet här.

Allt för mig sålänge♥


Kommentarer
Postat av: Anniken

Min min kan inte ha varit nådig. Snacka om att ni lyckades överraska mig och jag blev så glad när jag såg dig :)Tack! Den överraskningen kommer jag ta med mig som väldigt betydelsefull genom hela livet.

Puss !

2008-11-08 @ 23:25:50
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Emma

Jadu, jag vet inte. Men det händer ofta att jag inte kan logga in. Sen kan jag ofta inte lägga upp inläggen och massa sånt :/.

2008-11-09 @ 13:05:49
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0