Min dator:(

Jaha då var det redan söndag.. Helt sjuk vad det haglade precis, och inte nog med det för det blåser ju som attans oxå!

Min dator fungerar inte så därför kommer kanske min blogg uppdateras dåligt imed att jag får sitta vid dennis dator vilket betyder att jag inte kan ha theo brevid mig i soffan undertiden:-P Så jag får passa på att blogga när han sover eller när Dennis underhåller han.

Kusinerna+familj var här igår, mycket trevligt! Det tar ju så lång tid mellan gångerna vi ses så det känns som en evighet. Dom tyckte Theo var jätte fin:) Och han fick två par kläder, jätte söta fin-kläder som jag tittat på till han på lindex men avstod från att köpa pga att vi ska till ullared till helgen och shoppa massa kläder ju.

        

Jätte sött:) Den dräkten ska han nog ha på nyår och sen den andra får han vänta med för det är storlek 68.

Idag är det ju verkligen inomhus väder. Tur som är har jag redan hunnit gå min promenad idag, precis nu innan ovädert kom. Så Dennis spelar PS3, och jag sitter här och nördar:-P men ska nog snart ta tag i mitt liv och gå och hänga upp lite tvätt och stoppa i en ny maskin för tvättberget är verkligen stort!
Till middag ikväll blir det god mat, Kyckling i sötsursås med ris, mums!:)

Nathalie skulle egentligen stajla till min blogg lite nu nån dag, men det får nog vänta imed att min dator är lite sjuk. Hoppas det inte tar allt för lång tid när man lämnar in en på service.

Trevlig söndag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0