- "Jag älskar dig!"

Hur förklarar man för sin älskade hur man känner när meningen "jag älskar dig" inte känns tillräcklig?
Det är det starkaste man kan säga till någon och ändå känns det som att jag känner mer än så! Jag vill vakna vid din sida varje morgon, somna intill dig varje kväll, skapa nya minnen med dig tillsammans med våran underbara son, jag vill aldrig sluta älska dig..jag vill helt enkelt dela mitt liv med dig!♥
Ett förhållande kan inte vara perfekt. Man måste få bråka ibland, diskutera vilt om saker som man inte alls är överens om! Allt det spelar ingen roll när man väl ligger i varandras armar och känner hur otroligt mycket man älskar varandra.

Undra hur mitt liv sett ut idag om jag inte träffat Dennis? Nån som vågar föreställa sig?=P
Kan inte säga att just han fick mig på rätt bana igen för det kan jag nog tacka mig själv för, ingen kan ju ändra på en person som inte vill ändra sig, men han var typ som en pil som pekade vilken riktning jag skulle gå. Och jag är otroligt glad att jag är här jag är idag med min underbara familj! Helt otroligt vilken lycka!♥

Mycket känslor i detta inlägg, men kände att jag behövde skriva av mig lite.



Kommentarer
Postat av: Malin

Det var verkligen riktigt vackert skrivit!

2008-11-24 @ 17:28:20
URL: http://olssonmalin.blogg.se/
Postat av: ida

Tack! Jag e bara nybörjare än så länge men de e kul om bara någon tycker om bilderna!:)

2008-11-24 @ 17:37:27
URL: http://idadorable.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har en sån underbar blogg, läser den jämt <3 ses snart igen ;)

2008-11-24 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0