Härlig söndag!

Ska faktiskt börja med att skriva att jag vägde mig idag och fick se ett väldigt trevligt resultat. När jag blev gravid vägde jag 59kg och nu när jag vägde mig så vägde jag 60,5kg:) Har alltså gått ner typ 10kg på lite mer än två veckor, visserligen så gick jag nog ner det mesta vid förlossningen..men ändå!:) Känns skönt att veta att man ungefär väger vad man gjorde innan.

Denna dag började med en härlig skogspromenad imorse med hela lilla familjen:) Brandie tyckte det var riktigt kul att få komma ut i skogen och springa av sig. Även jag tyckte det var härligt att få andas lite skogsluft:) Theo sov hela rundan, men lite frisk skogsluft gjorde nog bara han bra för han sov ett bra tag sen när vi kom hem hehe!
Sen var vi hemma hela förmiddagen och tog det lugnt.
När vi ätit middag så bäddade vi ner Theo i vagnen, kopplade Brandie och begav oss gående till kyrkogården. Även Eva beslöt sig för att vara nyttig och promenera med oss.
Vi mötte dom andra uppe på kyrkogården, gick och tände ljusen och sen stod vi och tittade på alla vackra blommor och mysiga ljus en stund innan vi promenerade hemmåt igen. Sen när vi kom hem bjöd Eva på fika.

Nu sitter vi i soffan och Theo är nybadad, nymatad och jätte sömnig. Han är så fin, våran lilla påg♥

Imorgon blir det in till burlövcenter på förmiddagen för att köpa mat till Brandie. Blir väll även lite span i dom andra affärerna kan jag tänka mig:-P Måste en sväng till netonnet oxå och fixa ett usb-minne.
Sen på eftermiddagen ska Dennis hjälpa sin pappa att putsa fönster, extraknäcka lite;-P Så jag och Theo får hitta på nått själv på eftermiddagen, nån som vill hitta på nått kanske?

Tycker folk börjar bli tråkiga, bloggar inte så ofta. Jag har ju inget att läsa längre!
Har även märkt att min blogg inte är lika intressant längre nu när jag inte är gravid och ska föda vilken dag som helst..men men..jag har mina trogna läsare i alla fall :)

Ska kolla film nu och försöka natta lillen!

Allt för mig idag!♥


Kommentarer
Postat av: Anniken

Vet inte om du syftar på b.la. min blogg, vet att jag är lite seg på att skriva. Har varit fullt upp hela veckan. Men du ska iaf veta att jag är en av dina trogna läsare lika mkt nu som innan lille Theo tittade ut. =)

Vill verkligen ses någon dag om du har tid och lust.

Och du, det var väl det jag sa om vikten, att du skulle vara snabbt tillbaka .

Kram kram

2008-11-02 @ 21:00:57
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: naddie.

guuud vad duktig du är :D tyckte väl att du såg iform ut på bilden du la ut häromdagen ;)

2008-11-02 @ 21:54:27
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag läser den troget :P

2008-11-02 @ 22:06:19
Postat av: Rebecca

Jag läser fortfarande ^^ hehe

2008-11-04 @ 18:24:02
URL: http://littlefootprints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0