Grattis Älskling!

Idag fyller min älskling år, 22 hela år:)
Han blev glad för sin lilla present han fick. Han fick ju en vinterjacka för en vecka sen typ i förtidig present så egentligen skulle jag bara köpa ett kort och en blomma typ, men hittade något roligare... Köpte en jätte fin nyckelring från MeToYou där det stod jag älskar dig och sen köpte jag ett checkhäfte med en massa roliga tjänster jag måste göra han när han vill, typ massage, frukost på sängen, romantisk middag osv. Lite roligare än ett kort och en blomma i alla fall:)

Har sovit dåligt inatt för Theo har varit pigg för han sov typ hela dagen igår:S Men vid halv sju imorse gav jag upp efter många försök att få han att sova vidare.. Dennis gick oxå upp så det kändes inte så tråkigt att gå upp då.
Vi käkade frukost, städade undan lite och sen gick dennis ut i trädgården och fortsatte med sin rabatt och mur som han började med igår. Jag, Theo och Brandie tog en lång och mysig promenad ibland all frost och alla löv. Älskar att promenera tidigt på morgonen för allt är så lugnt och tyst.
När jag kom hem försökte jag börja baka, men Theo var ganska gnällig så det blev lite svårt. Så jag fick göra en paus i bakning och ge han mat, sen när han var mätt och nöjd var det lite enklare att baka:-P Bakade två kladdkakor och sen har vi en massa andra småkakor att bjuda på oxå.

Nu sover Theo, det är bra för då lär han nog vakna vid halv tolv sen är han vaken en stund när gästerna är här oxå för dom kommer vid två. Dom flesta får alltid se en sovandes Theo så det kunde ju varit kul om han var vaken idag hehe!

Kvällen igår var trevlig med johanna:) Först käkade vi ju och sånt och sen när killarna stuckit så gick vi in till byn och hyrde film och köpte godis:) Sen hem och kollade på filmen och när den var slut så kom Dennis och Daniel hem, bra tajming;)
Alltså gick jag in och tillbax från byn 2 ggr på samma dag *klapp på axlen*.

Ne nu ska jag gå och lägga mig en stund och se om jag kan få sova en 40minuter kanske sen måste jag göra mig i ordning och göra Theo i ordning så fort ha vaknar.

Kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: Anniken

Se det positivt, Om några år kanske Theo istället kan hjälpa dig med bakningen istället för att avbryta dig :)hihi.

2008-11-01 @ 10:33:00
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack för senast förresten. Det va jätte kul att se huset och lilla theo. Han är så söt! Du får säga grattis till Dennis från oss. Kram zandra

2008-11-01 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0