Godmorgon!

Helt chockad! Igårkväll somnade lillen vid halvåtta och sen vid halv tio gick jag och la mig med tanken att jag skulle få gå upp och ge han mat vid elva, men nä då! Han sov ända tills klockan var två! Alltså 6 ½ timme! Det är det längsta han sovit, men sen vaknade han nästa gång klockan fem och det var ju inte lika kul.. Sen ville han inte sova igen så nu precis tror jag det blivit tyst innen ifrån sängen där han låg och små gnällde för sig själv, tog ju inte bara en timme! Det värsta av allt är att han ville inte äta nu fem när han vaknade, så när jag nu går och lägger mig chansar jag på att jag kommer få sova max en timme MEN sånt är livet!=)

Idag har jag inga planer. Blir väll att jag tar och tittar på en skiva till från min "OC"-box, har två skivor kvar. Sen är det dags att börja sig på "sex and the city"-boxen=)
Har inte kollat så ofta på OC nu sen Theo kom, men nu ska jag kolla klart för man glömmer förra avsnittet om det går för lång tid emellan gångerna.

BoOlsson igår = Mycket julpyntsshopping! Me Like!!!

Julgransfot
Julgransmatta
Julgranskulor röda & silvriga
Silvrigt glitter
Julgransbelysning
Polkagrisar till julgranen
Massa tomatar
Ljusstake till köksfönstret
Rött sidenband till Brandies rosett som är obligatorisk på julafton=)
Adventsljusstake till köksbordet
Röda stearinljius
Röda små ljuslyktor att ställa på den kanten i hallen
Julkrans till dörren/grinden
Adventskalendrar (choklad) 4st
Pepparkaksformar

Ja där är säkert mer..kommer inte på allt bara=P

Gud vad jag längtar tills första advent då det blir julpyntning och sen en mysig runda i byn och titta på julskyltningen, mys!

Sen köpte Dennis pappa lite julklappar till Theo som vi typ fick hjälpa han välja ut.
Och vi köpte bokstäver till Theos dörr, jätte söta=) kan lägga upp bilder lite senare kanske.
Ne nu måste jag verkligen gå och lägga mig och se om jag kan få sova en stund.

So long!♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja nu börjar det verkligen hända saker=) Hade varit jättekul att hälsa på. Tyvärr är vi väldigt sällan åt Sjöbo hållet, men har ni vägarna förbi obs en dag så hör av er, vi har ju nyss flyttat till arlöv. Kram

2008-11-26 @ 14:15:18
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: naddie.

Du vet björnoverallen från H&M? villken storlek köpte ni till Theo? Måste beställa hem en innan dom tar slut men är osäker på vilken size jag ska beställa hem :)

2008-11-26 @ 16:48:01
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: martine

då e det alltså lönt att åka till Bo Olsson ;)

2008-11-26 @ 23:26:01
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0