Final ikväll, spännande!

Precis som alla andra nördar så har jag ett favorit program på tv och det råkar vara "Ensam mamma söker" hihi! Och idag är det äntligen den stora finalen då vi får se om tjejerna funnit sin kärlek eller ej! fast lite deppigt att det är slut för denna säsong redan..

Idag blev det storstädning som planerat. Efter det blev det malmö. En tur in på babyland där det köptes en musikmobil att hänga ovanför Theos säng (och jag kan säga att den blev mycket uppskattad av en theo med häpna ögon och läppar som log). Sen blev det en tur till IKEA där vi köpte en hylla till Theos rum att sätta alla nallar på, lite förvaringslådor till hans framtida leksaker, gardinstång till köket så att vi kan få upp våran julstämmning, lite annat pynt och en massa bra att ha=)
Efter IKEA bar det av in i stan för att hämta upp Brandie hos Alexandra. När hon kom ut ur trappen så blev hon glad av att se mig och jag möttes av skrik, pip och en viftandes svans, kan man känna sig mer uppskattad? Och nu märks det verkligen på henne att hon haft en trevlig och intensiv helg i Malmö för hon ligger helt däckad här i soffan hihi! Mysigt att ha henne hemma igen, men lånar mer än gärna ut henne igen imed att resultatet var en glad kusin och en trött Brandie=)

En del undrade varför så sorgsen bild i mitt förra inlägg... Antar att jag bara ville förmedla mina känslor jag kände just då. Men det är bra nu, är glad igen! Man har ju lite upp och nedgångar och senaste tiden en del nedgångar tyvärr, men detta är ju pga omställningen i ens livet. Är så sjukt lycklig för att jag är mamma till världens underbaraste son! Tyvärr gör dålig sömn att man blir trött, överkänslig och därmed ledsen lite då och då. Men antar att det bara är normalt nu i början.
Tror dels jag känner lite prestationsångest... vill ju vara en bra förälder, vill att Theo ska få en trygg och bra uppväxt! Och det ska han få! Inte nog med det, han ska även drunkna i en massa kärlek och pussar från sin mamma=)

Gud vad jag älskar min familj!♥

Köpte batterier igår så nu kan jag börja fota lite igen och lägga in lite nya bilder=)

Extremt sugen på Cola! Har skickar bud med Eva som skulle till affären. Så snart plingarnog colan på dörren=P Inget bra beroende! Men försöker övertala mig själv att det inte spelar nån roll för det är ju bättre än rökningen=)

Trevlig kväll på er kära läsare!♥

Här kommer en bild på Theos nya musikmobil till sängen=) Fast färgerna skiljer lite på den vi köpte till han.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0