Farsdag.

Idag är dett alla pappors dag, farsdag:)
Theo har gett Dennis present och allt. Tänkte göra frukost på sängen till Dennis med när jag varit uppe sista gången imorse vid sex så va jag ritkigt trött så jag gick och la mig igen och vid åtta när Theo vaknade nästa gång så gick Dennis upp och jag sov vidare. Så frukost på sängen får bli en annan gång, han har ju trots allt en check där han ska få en frukost på sängen av mig när han vill hihi!


Har precis kommit hem efter en skön skogspromenad med mina honeys:) Gick en ganska lång runda faktiskt, vi är flitiga:) Brandie har nog spridit sitt saliv på varenda pinne i hela skogen haha! För hela tiden hittade hon en som var större och bättre än den andra. Nu ligger hon alldeles utslagen i sin korg och nannar, sötis!


Igår förmiddag blev det Ystad och storhandling på willys, hämtade även ut våra foton som jag skickat in på framkallning.
När vi kom hem gick jag en skön promenad med Theo medans Dennis städade. Bra deal va? jag går mysiga promenader och han städar haha!
Sen på eftermiddagen kom Anniken och Sebastian och fikade, trevligt:) Dom fick även se en bajsig blöja som inte var speciellt mysig när dennis bjöd in dom till tvättstugan när han bytade på Theo, men sen fick dom oxå se Theo bada skumbad och det tyckte dom såg mysigare ut:) Frågan är om dom inte blev lite sugna;)
När dom sen åkt hem körde Dennis och hyrde film och resten av kvällen spenderades i pausläge framför en bra, konstig och lite psykad film "The happening" hette den. Rekomenderar jag er att se den? Både ja och nej. Själv är jag ganska känslig för det här med hur jorden påverkas hit och dit och jag är livrädd att världen ska gå under när vi lever! Och budskapet med den här filmen handlade lite om det om jag uppfattade det hela rätt. Är man inte känslig så kan den nog vara bra:)

Hur denna dagen ser ut framöver har jag ingen aning om. Blir nog en lugn dag hemma kan jag tänka mig, fast jag känner egentligen inte alls för att vara hemma. Men det kan nog ändå vara ganska skönt.
Imorgon förmiddag blir det nog Ystad, fika med Sanna och tror även att Anniken vill fika med oss.
Det blir första gången jag kör bil med Theo, lite läskigt tycker jag. Men det går säkert bra!:)

Nu ska jag ta fram scrapbooken och börja fundera lite på hur jag vill att det hela ska se ut. Har ju framkallade foton på han som nyfödd nu så jag kan ju börja med första sidan:) Måste bara ha lite insperation oxå. Det värsta är att jag tror inte jag har allt som behövs, men måste ju börja nånstans..

Här kommer en liten bild på Theos farsdagpresent till sin Pappa:)



Sött va?

Allt för mig!♥


Kommentarer
Postat av: naddie.

vad gulligt :)

2008-11-09 @ 21:47:29
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Trevligt att vara hemma hos er, trots nerbajsade blöjor :)

Vi ses imorgon igen!

Kram

2008-11-09 @ 21:59:02
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: naddie.

okej, nu har jag nog varit inne på din blogg 20 gånger idag. du måste uppdatera och tänka på oss andra som går hemma hela dagarna ;)

2008-11-10 @ 22:25:07
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0