"Dreams"

Har köpte vin idag, såklart "dreams" för det är det ända jag dricker=P
Så ikväll blir det myskväll med kotletter, potatiskroketter, bearneissås,sallad och vin! MYS!
Men egentligen känner jag för att hitta på något ikväll, men det verkar inte som att det finns så mycket valmöjligheter denna fredagkväll.
Just nu sover Theo, så jag ska passa på att plocka undan lite här hemma innan Dennis kommer hem. Just nu är han och putsar fönsterna till pensionärerna(extraknäck), men han kommer vid fyra och då ska jag duscha!!=D

Älskar min lille plutt!♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw vad söt han är :). Mycket fin bild detta också ;).

2008-11-28 @ 17:21:06
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag vet det är för sent men det gör det samma. Bild nr 5 är bäst.

Så söt Theo är i tomte dräkt. När kommer ni och hälsar på morfar?

2008-12-09 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0