Dop-fix!

Då var det onsdag.. Kan inte ritkigt se hur vädert kommer bli idag, fortfarande mörkt. Hoppas på fint väder så att jag kan gå till affären och köpa lite frukost för vår kyl är helt tom, det verkligen ekar i den:-P

Hittade tyg när vi var i malmö igår:) Så nu har jag fixat julgardiner till alla fönster! Nu återstår bara resten av julpyntet hihi!

Igår när jag och Eva varit i Malmö så tog vi en fika här hemma och då kom vi in på dopet och började genast planera. Så nu har vi bestämt oss för vad vi ska bjuda på för kakor och sånt. Och idag ska Eva ringa kyrkan och prata med dom (för att jag inte fått tummarna ur *pip* till att göra det än). Så då får vi förhoppningsvis lite alternativ datumar till dopet. Vill ju skicka iväg alla inbjudningar och så:) Blir ju tyvärr bara att vi bjuder släktingar för vi blir en del folk.
Hoppas nu att dom som skulle fixa blå karamellfärg i tyskland fixar det! Tårtorna blir inte fina om dom inte är blåa. Vi ska ha fyra tårtor, ljus blåa dopskor:) Jätte söta är dom, hoppas dom är goda oxå:)

Nu har jag gett Dennis ett julklappstips! Jag har sagt till han att jag önskar mig antingen pengar till en tatuering eller prestenkort till en. Är så jävla sugen på att tatta mig NU! Men det får nog vänta tills efter nyår.

Gud va jag känner mig ensam nu när tre av mina vänner är utomlands. Lyckligtvis så kommer ju sanna hem till helgen igen för hon skulle bara vara borta en vecka. Men malin ska vara iväg ett halvår, saknar henne:( Och Anniken ska vara borta i tre och en halv månad, har redan börjat sakna henne oxå!
Men riktiga vänner tappar inte kontakten! Så när dom kommer hem hoppas jag på att vi fortfarande är bra vänner:)

Theo sitter i sin babysitter just nu och leker, emellanåt så gäspar han till.. Snart somnar han nog, det gjorde han igår morse när han satt där och lekte:-P

Skriver inte så mycket vettigt känner jag.. Nu ska jag ta och göra mig lite i ordning och se om vädert tillåter mig att gå och köpa frukost!

Ha en bra dag!♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart vi kommer vara bra vänner när jag kommer hem igen, eller det hoppas iallafall jag med!

Ett halvår är ju ingenting :P

Saknar dig med!

Puss

2008-11-19 @ 15:30:46
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0